Nexus 9 går ned!

Play (4.6.0) får stadigvæk min nexus 9 til at genstarte efter 20 sek bruge. Det var det samme med Version 4.5.0

Den virker på min Nexus 5 & nexus 7

6 Kommentarer

Det samme her. Har lige installeret den seneste opdatering, men det løste ikke noget. Det kunne være rart yousee kommer med en fornuftig forklaring.

Det samme her... Hvorfor er det ikke blevet fikset endnu??

Virker stadigvæk ikke (5.0.0), nu er det 4 versioner der ikke har virket.

Det er under alt kritik at det ikke er blevet fixet i nu.

Jeg tilslutter mig irritationen over at YouSee play, siden ca. april 2015, går ned efter få sekunder i fuldskærm på Nexus 9.

Da jeg henvender mig til YouSee support med problemet, oplyser de at de ikke understøtter Nexus enheder da disse angiveligt ikke kører med standard Android - denne oplysning videregiver jeg til HTC, der jo har bygget Nexus 9, og de står helt uforstående overfor den udmelding fra YouSee, i og med at den Android version de benytter er så stock som den kan blive, altså at der ikke er modificeret noget som helst i den - til dette svarer YouSee afslutningsvis, at den melding de skulle have fået er, at Google har lavet særlige Android versioner til (alle) Nexus enheder. YouSee supporteren oplyste, at han ville vende det med deres udvikler, uden at kunne garantere om, eller hvornår det igen bliver muligt at benytte deres app på Nexus enheder - den app de i disse tider reklamerer for alle steder, uden at oplyse at den nu ikke fungerer på den ikke ubetydelige del af tablet markedet Nexus 9 dækker - en temmelig betænkelig, og kunde-uvenlig markedsføring.

YouSee's svar kan kort opsumeres til at det forholder sig således: Google programmerer en helt speciel Android version til Nexus enheder, HTC producerer Nexus 9, angiveligt uden at vide at de implementerer en helt speciel Android version, og det har så været helt tilfældigt at vi, til april 2015, problemfrit har kunnet se TV og film på YouSee's app - gad godt vide hvem der har ret...

...mit gæt er producenten af Nexus 9 ;-)

Har selv fået der samme svar og det er simpelthen den værste gang sludder fra Yousee og deres "udvikler". Mit bud: Udvikleren tester på alle Samsung og Apple devices.

Hold da op, sikken engang fordrukken sludder :(

Du har sikker ret i at "udvikleren" er en amatør

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)