Netflix på Humax 4000, 50/60 Hz?? | YouSee Community
Spørgsmål

Netflix på Humax 4000, 50/60 Hz??

Omdømme 3
Nogen der ved om Humax 4000 snart bliver opdateret så Netflix også kan vises i 60Hz, så man slipper for hakken i billedet ved panoreringer, nu hvor det bliver muligt at vælge Netflix i Bland selv?
Det kan, i mine øjne, være ligegyldigt med div. tjenester, hvis kvaliteten halter.
Prøv at kigge på ATV 4, denne boks giver mulighed for automatisk at vælge 50/60 Hz, så Netflix her altid kører flydende.
Desuden så kunne Yousee også godt kigge på især billedkvaliteten på filmtjenesterne(streaming), både Viaplay og Itunes streames med VÆSENTLIGT bedre billedkvalitet.
Så længe billedkvaliteten på flere streaming tjenester halter hos Yousee, så vælger jeg dem andetsteds, og det tror jeg også mange andre gør.
Lidt mere KVALITET frem for, eller sammen med KVANTITET, vil være ønskelig.
Mvh.
Michael, Køge.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej mitri

Jeg kan se at dit spørgsmål ikke er blevet besvaret, så jeg byder lige ind her.

Problemstillingen er helt reelt, men indstillingen, altså skiftet mellem 50/60 hz, kan oftest sættes direkte på den enkelte fladskærm.

Der er ikke umiddelbart udsigt til, at denne indstilling bliver implementeret på Humax boksen, men det kan naturligvis ikke afvises på sigt.
Det er generelt lidt bøvlet lige meget hvad, at skulle ændre hz indstilling afhængigt af indhold.

Baggrunden for det er jo netop, at noget amerikansk indhold optages i 60 hz, hvor det europæiske indhold optages i 50 hz.
Hej Kasper

Ved du om I har fundet en løsning på dette?. Det kan da ikke være rigtig vi skal have hakkede oplevelse på netflix?.

Mvh Mads
Omdømme 7
Badge +7
Der er i gen ændringer, samme problem er på You Tube alt efter hvordan indholdet er optaget.

Besvar