Netflix log in | YouSee Community
Svar

Netflix log in

• 23 maj 2019
  • 1 kommentar
  • 344 visninger

Badge
Jeg har haft netflix abonnement, men har nu fået det kørt over min tv pakke. Jeg kan ikke finde den brochure jeg fik med fra butikken da jeg var inde og lave mine tilvalg.
Hvordan logger i andre ind på netflix når i har det som tilvalg?

Den vil jo ikke godtage min mail da jeg netop har opsagt mit abonnement hos netflix
icon

Bedste svar af Radiomanden 23 maj 2019, 16:59

Se første opslag i denne tråd for hvordan det gøres.
https://forum.yousee.dk/nyheder-18/netflix-er-nu-del-af-bland-selv-universet-103496

Sådan gør du:
1. Vælg Netflix i Bland Selv-shoppen
2. Herefter modtager du en mail med informationer om aktivering.
3. I mailen henvises du til yousee.dk/netflix-signup hvor du skal indtaste dit YouSee-login.
4. Herefter sendes du automatisk videre til Netflix.
5. Hos Netflix vælger du derefter den Netflix-adgang, du har valgt på Bland Selv-shoppen, og den mail, du vil registreres med - og så er du igang.

Hvis du har en eksisterende Netflix-konto, skal du først afmelde denne hos Netflix. Først når du ikke længere betaler til Netflix, kan du bruge Netflix-kontoen gennem Bland Selv. Skulle du ønske at op- eller nedgradere din Netflix-adgang efter at have valgt den i Bland Selv, skal dette også ske direkte hos Netflix.
Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Se første opslag i denne tråd for hvordan det gøres.
https://forum.yousee.dk/nyheder-18/netflix-er-nu-del-af-bland-selv-universet-103496

Sådan gør du:
1. Vælg Netflix i Bland Selv-shoppen
2. Herefter modtager du en mail med informationer om aktivering.
3. I mailen henvises du til yousee.dk/netflix-signup hvor du skal indtaste dit YouSee-login.
4. Herefter sendes du automatisk videre til Netflix.
5. Hos Netflix vælger du derefter den Netflix-adgang, du har valgt på Bland Selv-shoppen, og den mail, du vil registreres med - og så er du igang.

Hvis du har en eksisterende Netflix-konto, skal du først afmelde denne hos Netflix. Først når du ikke længere betaler til Netflix, kan du bruge Netflix-kontoen gennem Bland Selv. Skulle du ønske at op- eller nedgradere din Netflix-adgang efter at have valgt den i Bland Selv, skal dette også ske direkte hos Netflix.

Besvar