Netflix - genstart box | YouSee Community
Spørgsmål

Netflix - genstart box

  • 7 september 2019
  • 1 kommentar
  • 99 visninger

Jeg er så træt af at (næsten) hver gang jeg vil se Netflix, skal genstarte boxen for at filmen kan indlæses. Jeg har Netflix via Bland Selv og kan sagtens søge mellem alle film på kryds og tværs, men så snart jeg vælger noget, bliver den 9 ud af 10 gange ved med bare at indlæse indtil en eller anden procent og der sker ikke mere før jeg overgiver mig og genstarter. Er der andre som har samme problem - eller har haft og ved hvordan det kan løses?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Trunten

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Det lyder ikke optimalt, at du ikke kan indlæse indholdet på Netflix via din tv-boks.

Hvad med andet indhold på tv-boksen som film og serier - hvordan afspilles det?

Hvis boksen kører trådløst, så vil jeg anbefale at trække fremføre et netværkskabel til tv-boksen og se om det gør en forskel. Husk at indstil boksen til kabel under indstillinger.

Jeg håber du har fået løst problemet 🙂

Besvar