Netflix "Bland selv" virker stadig ikke...!! | YouSee Community
Spørgsmål

Netflix "Bland selv" virker stadig ikke...!!


Ved login via link i mail på yousee.dk/netflix-signup logges man på, men efter "viderestilling til netflix" får jeg følgende (url/fejl). Fik mailen torsdag i sidste uge, og det fungerer stadig ikke!



URL: https://id.yousee.dk/api/v0/vendor/netflix/redirect?code=fOVQ3PeLXXEQRTGR8O894ATHuBGbYTjehKV9I2rEIPc612msxr4s7xOP28tWEJk6

FEJL: {"id":"sentry-id\/10.233.113.241\/21423e41-dc02-45ed-95ce-90359938566a","links":{"self":"http:\/\/id.yousee.dk\/api\/v0\/vendor\/netflix\/redirect?code=fOVQ3PeLXXEQRTGR8O894ATHuBGbYTjehKV9I2rEIPc612msxr4s7xOP28tWEJk6"},"status":500,"title":"Client error response [url] https:\/\/authz.yousee.idk\/v1\/trusted\/personas\/1795265\/privileges\/shared [status code] 404 [reason phrase] Not Found (request url [https:\/\/authz.yousee.idk\/v1\/trusted\/personas\/1795265\/privileges\/shared]) (response status code [404])"}

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej Morten

Fejlen skulle meget gerne være løst, men driller det fortsat hos dig, så tag gerne fat i vores support - så skal vi nok finde en løsning på det.

De kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team
Ja tak, det virker for mig nu.

Besvar