NemID fejler ved oprettelse | YouSee Community
Spørgsmål

NemID fejler ved oprettelse

Jeg har flyttet adresse, og skal ha' oprettet en ny bruger til WebTv da jeg har Dansk Kabel Tv nu.
I følge Kundeservice har jeg WebTv. Når jeg forsøger at oprette en bruger som beskrevet, fejler NemID. For at udelukke at det er mit NemID, har min kæreste også forsøgt. Med samme fejl, så det ligner en generelt problem. Nogle med et løsningsforslag? tak.
Billedet viser svaret fra kundeservice og den fejlmeddelelse der kommer

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej vortexio

Det kunne lyde som en sag for vores support. Dog vil jeg lige gøre opmærksom på, at det er vigtigt, at jeres folkeregister-adresse også er flyttet - ellers vil det fejle, når du forsøger at oprette en bruger.

Er det på plads, så tag endelig fat i vores support. Se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan. Tak for dit svar:)
Min kæreste, der har været bosat på adressen i 15 år, har også forsøgt at oprette en bruger med hendes NemID - med samme fejl til følge.

Desuden er fejlen jo også at den siger at CPR-nummeret ikke stemmer overens med det CPR der er knyttet til NemID, og ikke en fejl i stil med "der er ikke noget abb tilknyttet dette cpr-nummer"
Vi har prøvet adskillige gange begge to. CPR-numrene er korrekte. Der er desuden prøvet i 3 forskellige browsere. Jeg smider en mail til support 🙂

Besvar