Svar

Musikproblemer

Badge
Hej
Jeg sidder med min YouseeMusik-app, og vil gerne høre nogle bestemte sange, men min app kan ikke afspille alle sange.
Når jeg er inde på min playliste, er der visse sange, den slet ikke vil afspille, jeg trykker på ikonet til sangen, men den er ligesom 'frossen', som om at nogle sange er 'udgået'
Kan I hjælpe?
icon

Bedste svar af Probber 4 juli 2017, 20:44

Min kammerat og jeg deler udbyder, altså yousee, og han har således delt sin playliste med mig, men på hans kan han spille alle sange, hvor på min, kan jeg kun afspille nogle sange!
Og det er altså den samme playliste, men på to telefoner

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Rettigheder kan være løbet ud på dine "frosne" sange, og YouSee har valgt ikke at forny dem.
Badge
Kan det også ske, når det er sange fra i år?
Jeg mener bare, det er forholdsvis nyudkomne sange, men hvis det er sandt, så stinker det sku rimelig meget!
Omdømme 7
Badge +6
Det skulle ikke være de store problemer med rettigheder på ældre musik, det er det nye som koster, og der er jo kun kunderne til at betale, og heldigvis er man fra You See fornuftig, og ikke betale ågerpriser for rettigheder, således at der vil koste mere hos forbrugerne.
Badge
Min kammerat og jeg deler udbyder, altså yousee, og han har således delt sin playliste med mig, men på hans kan han spille alle sange, hvor på min, kan jeg kun afspille nogle sange!
Og det er altså den samme playliste, men på to telefoner

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P