Spørgsmål

Musiknumre slettes / Android / youSee Musik

Efter at have monteret et SD kort i min mobil slettes samtlige streaminger den næstkommende gang, at jeg vil afspille!
Så downloades disse igen fint - og ikke lang tid efter sker dette igen!
- Nu har jeg reinstalleret appen uden effekt
- Flyttet al musik til telefon (samme sker)
- Flyttet og fjernet - re-downloadet til SD kort
- Tjekket alle telefonens tilladelser (ingen mangler)
- Talt med hotline (de havde aldrig hørt om det før)
- Konstateret at alle øvrige apps på mobilen ikke har problmer med SD-kortet

Jeg er 'lost'. Syntes at jeg har gennemprøvet alt op til flere gange.
Findes der en Batman derude, som kan hjælpe?
Takker

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej MontyDKoege

Velkommen på YouSee Forum.

Jeg kunne se at du manglede svar her.

Jeg har ikke umiddelbart hørt om fejlen før. Hvilken telefon har du?

Jeg håber en anden bruger kigger forbi med input ellers kunne det måske være, at vi skulle fejlmelde det via support.
Hej Kasper
Den er også speciel fornemmer jeg - support har jeg også talt med uden held, og så længe at der er ikke er andre, der har ramt denne problemstilling er jeg fortabt.

Det er en Huawei med Android-version 6.0 installeret.
Jeg har siden den oprindelige besked slettet hele telefonen ned til fabriksindstilling og installeret op igen - uden held.

Alle numre hentes ned via Wi-Fi uden problemer.
App'en virker efterfølgende til at reagere på enten: Første afspilning eller 'berøring' med Wi-Fi, hvor der går en melding til app'en så alt fjernes igen...
Omdømme 5
Badge +7
Hej MontyDKoege

Hvis det stadig ikke er løst, så kontakt gerne support, så vi kan få lavet en fejlmelding på det og undersøgt det nærmere. Måske er det noget som skal videre til vores udviklere.
Tak Kasper
Det vil jeg gøre - jeg har nu pin-pointet det ned til, at det er når Wi-Fi aktiverer app'ens download funkion...
Omdømme 5
Badge +7
Hej MontyDKoege

Du må endelig holde os opdateret og markér gerne bedste svar, når du er kommet en afklaring nærmere :)
Hej Yousee

Har I ikke en løsning til det problem at favoritnumre lader til at forsvinde uden videre, og at der skal bruges meget lang tid på at hente dem igen?

Det er det de fleste klager over når jeg ser på anmeldelser af appen i play-butikken, men derinde er jeres standardsvar at man skal afinstallere, geninstallere, rydde cache etc.
Det virker bare ikke!
Dernæst spørger I om det sker på wifi eller når der bruges data, men kommer ikke nærmere en løsning på problemet.

Så kunne I ikke en gang for alle komme med svaret på hvad man gør for at få det til at virke?

Mvh
Omdømme 5
Badge +7
Hej Nissemand

Jeg ved at den ansvarlige afdeling har det på agendaen, så forhåbentlig kan vi snart få en løsning til det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)