Spørgsmål

Musik: "Ingen forbindelse til server"


Halløj. Jeg bruger ofte YouSee Musik App, og det foregår næsten altid uden problemer. Desværre er der nu begyndt at ske det, at meddelelsen "Beklager, vi kunne ikke få forbindelse til vores server!" (eller noget) dukker op, når jeg prøver at afspille en ny sang, som ikke er downloadet. Jeg har god internetforbindelse, og har prøvet at genstarte. Nogle der ved, hvad det skyldes? Mange tak

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej maflingo

Kunne se, du manglede et svar.

Det er ikke lige et problem, jeg er stødt på før, men er det noget, der fortsætter, synes jeg, du skal forsøge at afinstallere app'en, genstarte enheden og derefter hente den på ny. Forhåbentligt kan det gøre en forskel, men gør det ikke det, sidder vores support klar til at hjælpe.

Kontakt: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)