Spørgsmål

Musik kan ikke bruges på PC med Windows OS

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg bruger Windows som OS, både til mobil og PC/Tablet.
Jeg er udmærket klar over at jeg IKKE kan bruge musiktjenesten på min mobiltelefon, så langt så godt.
MEN.. kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan bruge musiktjenesten på min PC, kun fordi jeg bruger Windows som OS?

8 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kan du ikke logge på siden: https://musik.yousee.dk/login ?
Se venligst screendump
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad har du af abonnementer hos Yousee?
Ganske normal bredbånd
Omdømme 4

Badge +3
Den sikre vej til Yousee musik er Yousee mobiltelefoni. Jeg har også bedbånd hos Yousee, og jeg har ikke adgang til Yousee musik. Der kan være kampagner, som også giver adgang til musik. Har du et af dem, skal du kontakte Yousee, som så sikrer, at du får korrekt adgang til musik.
Tak for svar, jeg kontakter Yousee butik senere i dag og hører hvad de siger.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvornår er dit bredbånd oprettet.? Det kommer helt an på det, om der er musik med i det eller ikke.
Omdømme 4

Badge +3
Det er nok bedst, at kontakte Yousee på 70 70 40 40 eller Facebook eller en mail fra yousee.dk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)