Spørgsmål

Musik APP tager alt for meget plads

Selv om jeg ikke downloader offline indhold og har sat en øvre grænse på under 500 MB i indstillinger så fylder app over 2.9 GB. Kan se flere brugere oplever det samme. Et svar fra Yousee?

12 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej ForumBruger510

Jeg kan se du mangler svar her så du får et af mig.

App'en burde bestemt overholde grænsen for automatisk download.

Jeg vil gerne sende dit input videre, så vi kan kigge på det og i den forbindelse, vil jeg høre hvilken enhed du oplever dette på? :)
iOS iPhone 6..
Nu over 3.5 GB!!
Omdømme 5
Badge +7
Hej igen

Tak for tilbagemeldingen.

Det er hermed meldt videre. Nu afventer jeg lige en reaktion fra vores udviklere. Så vender jeg tilbage.. :)
Her lidt dokumentation

Jeg oplever præcis det samme, på en iPhone 5s.
Det hjælper at afinstallere og genindstallere.. men begynder langsomt at fylde mere og mere op jo mere musik jeg afspiller/streamer
Omdømme 5
Badge +7
ForumBruger510 skrev:

Det hjælper at afinstallere og genindstallere.. men begynder langsomt at fylde mere og mere op jo mere musik jeg afspiller/streamer

Hej ForumBruger510

Jeg er spændt på at høre om den overskrider den grænse, der er sat i app'en efter du har af- og geninstalleret.
Det hjælper ikke noget at afinstallere. App er godt i gang med at fylde tlf op igen. Det er altså et problem som udviklerne mp se på ret hurtigt

App'en kommer på et tidspunkt med en melding om at den har nået grænsen på 500 MB, men forsætter bare med at downloade. Det er vel også en fejl at den overhovedet downloader når man har slået download funktionen fra. Playlister og favoritlister burde ikke fylde noget særligt.., eller?
Jeg oplever præcis det samme. Jeg har også slået download fra og sat MB helt ned og den downloader stadigvæk sange og fylder telefonen op. Jeg har en iPhone 6. Glæder mig til det bliver rettet så man kan få noget ledigt plads på telefonen igen.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Blot en lille update herfra.

Vi har identificeret en fejl i den måde pladsen bliver opgjort på i forhold til app'en og der er en rettelse undervejs til dette.

Desværre kan jeg ikke sige præcis hvornår det er rettet, men det er noget der bliver adresseret.

Tusind tak for jeres observationer :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P