Spørgsmål

Musik

Jeg har tilføjet en masse Playlister til "Mine Playlister". Har slået "Tillad download" og "Tillad fuld synkronisering" til i indstillinger. Har 20GB som "Maksimum lagring".

Men alligevel stopper download på både iPhone og iPad efter 70 numre og 87MB.

Hvad kan være problemet?

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
joni1964 skrev:

Jeg har tilføjet en masse Playlister til "Mine Playlister". Har slået "Tillad download" og "Tillad fuld synkronisering" til i indstillinger. Har 20GB som "Maksimum lagring".

Men alligevel stopper download på både iPhone og iPad efter 70 numre og 87MB.

Hvad kan være problemet?

Hej joni1964

Det kan være flere ting. Først og fremmest den ledige plads på telefonen. Er der ikke så meget ledig plads tilbage på telefonen, vil app'en ikke hente yderligere - bare så telefonen ikke bliver helt proppet. Derudover har vi selvfølgelig også sørget for, at den stjæler for meget af den power, du har til rådighed, så den vil ikke nødvendigvis køre på fuldt tryk.

Kommer den til gengæld ikke videre derfra efter et stykke tid, og hjælper det ikke med en geninstallation af app'en, så sidder vores support klar til at hjælpe. Se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt
Hej Stefan

Ja, tænkte faktisk på at skrive det med pladsen på både tlf og iPad. Der er på begge enheder +50GB ledig hukommelse, så det er i hvert fald ikke dér problemet er.

Går jeg ind på de enkelte playlister og tilføjer det enkelte nummer til mine favoritter, så bliver det downloadet. Fjerner så nummeret fra mine favoritter efterfølgende, hvorefter downloaden er på plads. Men det er jo en syg måde at gøre tingene på, hvis det drejer sig om 2-300 numre.

Mvh
John