musik | YouSee Community

musik

  • 11 august 2019
  • 1 kommentar
  • 89 visninger

Er en glad kunde som bruger Yousee Musik flere gange dagligt. Det er mega frustrerende at appen hacker når jeg skifter sang eller søger i min playliste. Har slettet appen og inst. Den igen og så virker appen i meget kort tid igen. Og nej det har ik noget at gøre med min internet. Det skal siges jeg Bruger appe på min iPad. Kan i lave opdatering til appen eller hvad skal jeg gøre? I må meget gerne sende svar på min mail

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Detter er et brugerforum, og ikke en kontakt til You See, de kan kontaktes på deres side på FB eller telefonisk til kundeservice.
Der kommer løbende opdateringer/fejlretteler til App´s efterhånden som de opdages.
Hvad dit problem skyldes er svært at sige. Hvilken version af iOS bruges.? Problemet kan måske ligge der..
Bruger selv Android og der kører det fint fra nummer til nummer både med og uden Shuffel play.

Besvar