Spørgsmål

Misbrug

Jeg har en mistanke om "misbrug" af mit YouSee login, da jeg ofte får besked om, st en anden er på. men skifter jeg adgangskoden virker det ikke på andre enheder FØR man logger ud fra disse enheder - og der er jo ikke lige tilfældet...
Jeg har brug for at blive logget ud af ALLE mine enheder "her og nu", så jeg kan lave nyt kodeord. Hvordan gør man det?

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej svensson

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Hvis du har ændret adgangskode, så skulle du gerne være sikker på, at du er den eneste med adgang til din bruger.

Jeg tænker, om der kan være en enhed, hvor app'en ikke lukkes ordentligt, og systemet derfor tæller den med, når du forsøger at bruge app'en fra en anden enhed. Hvor mange og hvilke enheder bruger du vores side/app på?

Jo mere du fortæller, jo større chance er der for, at der sidder en bruger med noget god viden herinde. :)
Jeg har en mistanke om, at "ungerne" som er flyttet hjemmefra bruger der - jeg har bedt dem om at logge ud og få deres egen musiktjeneste. Men da de nok ikke har logget ud (da de jo helst vil undgå at købe deres eget), hjælper det ikke at ændre password, da der kun har effekt såfremt de logger ud.
Jeg har derfor brug for at blive logget ud fra alle enheder "her og nu"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P