Mine "pakker" er væk i app`en | YouSee Community
Spørgsmål

Mine "pakker" er væk i app`en

Når jeg på min mobil logger ind i Yousee appen er funktionen "pakker" pludselig væk nu, dvs min adgang til HBO og C-more som jeg betaler for er væk.

Hvad kan det skyldes og hvordan får jeg dem tilbage?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis rettighederne er forsvundet, som det kunne tyde på at de er, så skal du henvende dig til You See og høre hvad der er galt. Du kan ikke selv gøre noget. Er de også væk på Web TV og TV boks.?
PS: Det er ikke nødvendigt at gå ind på indholdet via "Pakker" film ligger under Film, og Serier under serier.
Hej

Good Luck. Mine pakker (c-more ) forsvandt fra ipad og telefon i starten af oktober og siden har jeg haft jeg ved ikke hvor mange henvendelser til Yousee, som sendte mig fra Herodes til Pilatus. Det gik fra alt som, at det aldrig kunne lade sig gøre, til at jeg ikke havde c-more(hvilket jeg havde haft de sidste 2 år). I den sidste henvendelse fra Yousee, var der en kunderådgiver som skrev, at de godt kunne se at der var problemer, men på det tidspunkt havde pakker "c-more" været tilbage på ipad den sidste uge.(hvilket jeg hurtigt fik skrevet tilbage, så De ikke fedtede mere op i det).
Efterhånden har jeg fået indtrykket af, at Yousee ikke ved hvilke tjenester de har og hvordan de fungere. (det er ihvertfald ikke alle som ved det).

Besvar