Svar

Min musik playliste

Kan det passe at en playliste kan blive for lang (ca 70 nr) til at kunne blandes ordentligt?
Jeg synes at uanset hvor jeg starter i " Min playliste" så ender jeg med at få en blanding af de første 15-20 nr. Nogen af dem endda 2 gange i løbet af en løbetur på 30 min...😣
icon

Bedste svar af Ozcan 2 maj 2018, 14:45

Hej

Det burde ikke være tilfældet, vi er mange der bruger samme funktion på kontoret, og vi har ikke oplevet det før.

Derfor skal jeg ikke kunne sige om du var uheldig og at det tilfældigt, at samme sang kom to gange indenfor 30 min, eller at appen driller.

Hvis det er tilfældet at den driller, så kan du prøve at slette og geninstallere appen. Så kan vi se om det hjælper på det.

Özcan, youSee Forum Team

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Hej

Det burde ikke være tilfældet, vi er mange der bruger samme funktion på kontoret, og vi har ikke oplevet det før.

Derfor skal jeg ikke kunne sige om du var uheldig og at det tilfældigt, at samme sang kom to gange indenfor 30 min, eller at appen driller.

Hvis det er tilfældet at den driller, så kan du prøve at slette og geninstallere appen. Så kan vi se om det hjælper på det.

Özcan, youSee Forum Team
Hej Özcan.
Gid det var så vel at det kun var en enkelt gang det er sket, men det er det desværre ikke.
Jeg vil prøve at slette og geninstallere app'en, men vil lige være sikker på at jeg kan hente playlisten igen, eller risikere jeg at miste den når det er via mit mobilabonnement jeg har den?
Mvh
Fru Flink
Omdømme 4
Badge +6
Hej Fru Flink

Playlisten er tilknyttet din bruger, og hænger sammen med dit login - ikke selve app'en. Så det skulle du gerne kunne gøre. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P