Mangler samlet liste over serier | YouSee Community
Svar

Mangler samlet liste over serier

Før den seneste opdatering/opgradering af app og browserUI, kunne jeg finde en samlet liste over alle de serier der var adgang til i mit abonnement. Den mulighed synes jeg er væk nu, og det er skidt!
Overser jeg noget....nogen der kan hitte den liste og guide mig lidt på vej?

Det er skidt hvis den ikke er der, da man jo ikke via den nye (ufuldstændige!!!) serieoversigt kan vide hvilke serier man har adgang til. Og hvis man søger inspiration til den næste binge-serie, hjælper det ikke at søge efter allerede sete serier.
icon

Bedste svar af joern 10 april 2019, 20:42

Gå ind i menu/serier. Har ruller du helt ned og der står alle serier.
Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er en Serie oversigt.

Omdømme 7
Badge +7
Det ved jeg...men den er langt fra komplet!
Det nytter ikke noget at listen ikke er komplet, for hvad skal man søge efter hvis man eksempelvis ønsker inspiration til næste binge-serie?
Tidligere brugte jeg den oversigt som indeholdt kategorierne "Populære", "Aktuelle" og "Alle". Når jeg var færdig med at se én serie, scrollede jeg den komplette liste igennem indtil jeg fandt den næste serie jeg synes om og ville se.

Og der var den jo....tak for hjælpen 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Det billede der er lagt op er ALLE serier. Både Streaming og hvad der er fra TV kanaler.
Omdømme 7
Badge +4
Men en STOR ting, jeg mangler med serier

At man inder under "ALLE SERER" kan trykke på "SENEST TILØJEDE SERIER" ligesom man kan med "ALLE FILM" og derefter "SENEST TILFØJEDE FILM"

Mange er kun interesserede i hvad det er kommet af nye serier, det kan være cmore, det kan være Viasat, det kan være HBO Nordic, det kan være XEE, det kan være Paramount, det kan være TNT osv. videre

Flere facebook medarbejdere har været positive over for mit foreslag og sendt forslaget videre, men der er ikke sket noget endnu

Det må da være naturligt at man kan sortere på både film og serier, eller hvad ?

Kunne I ikke bruge det, og dermed hele tiden holde jer ajour om hvad der er kommet af nye serier, i stedet for at skulle scrolle alle serier igennem, mange ligger jo i utrolig lang tid eller altid
Men en STOR ting, jeg mangler med serier

At man inder under "ALLE SERER" kan trykke på "SENEST TILØJEDE SERIER" ligesom man kan med "ALLE FILM" og derefter "SENEST TILFØJEDE FILM"

Mange er kun interesserede i hvad det er kommet af nye serier, det kan være cmore, det kan være Viasat, det kan være HBO Nordic, det kan være XEE, det kan være Paramount, det kan være TNT osv. videre

Flere facebook medarbejdere har været positive over for mit foreslag og sendt forslaget videre, men der er ikke sket noget endnu

Det må da være naturligt at man kan sortere på både film og serier, eller hvad ?

Kunne I ikke bruge det, og dermed hele tiden holde jer ajour om hvad der er kommet af nye serier, i stedet for at skulle scrolle alle serier igennem, mange ligger jo i utrolig lang tid eller altid

Det ville bestemt være en kærkommen tilføjelse!
Omdømme 7
Badge +4
Jeg tror rigtigt, rigtigt mange ville kunne bruge denne funktion

Serier tager normalt længere tid at se, og så vil man måske kun vurdere de sidste tilføjde serier, og prøve dem

Hvad siger I andre herinde på forummet ???

Sig frem

Besvar