Spørgsmål

Mangler kanaler i Web-TV når Chrome benyttes?

Hej

Jeg mangler en række kanaler i min Web-TV, når jeg bruger Chrome som browser. Det er blandt andet TV3 Sport 1 og TV3 Sport 2. Logger jeg ind via Firefox, så virker det fint og alle mine kanaler er tilgængelige. Det har været sådan lige siden jeg fik Yousee for mere end halvandet år siden, og jeg har tidligere haft fat i jeres kundeservice for at få rettet problemet - dog uden resultat.

Hvad er der galt? Det er lidt træls at have en ekstra browser installeret kun for at kunne se træning til Formel 1 :)

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Skrydern

Velkommen på Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg byder lige ind hurtigt :)

Prøv gerne at nulstille din webbrowser altså Google Chrome og tjek igen. Det virker meget mystisk når det nu er samme login der er tale om.

Bemærk: Du kan lige nu ikke afspille i nyeste version af Google Chrome - vi arbejder på sagen.
Hej Kasper

Tak for dit input. Jeg kan ikke lige gennemskue hvorfor det skulle hjælpe noget som helst, men jeg tog ja-hatten på og gjorde det alligevel - dog uden resultat. Kanalerne mangler ganske enkelt på kanaloversigten.

Siden sidst kan jeg dog konstatere, at kanalerne også mangler i Firefox. Jeg kan dog fortsat tilgå dem på mit TV. Der er tale om:

TV3 Sport 1
TV3 Sport 2
TLC
... og flere

Jeg ville gerne lave en lækker liste over alle de kanaler jeg mangler. For at gøre det ville jeg logge ind hvor jeg kan ændre mine 10 bland-selv kanaler, men (og undskyld mit fransk her) jeres hjemmeside er simpelthen noget lort at navigere rundt i. Kan du sende mig et link til hvor jeg kan skifte mine bland-selv kanaler?

På forhånd tak for hjælpen - det blir' værdsat selvom det endnu ikke har hjulpet :)
Omdømme 7
Badge +7
Det ser ikke ud til at den funktion er på plads endnu, det er heller ikke på plads med at kunne blande selv på bredbånd.
Omdømme 4
Badge +6
Hej Skrydern

Det lyder som et problem med rettighederne på dit login.

Det skal fejlmeldes, så vores teknikere kan få kigget på det, og det kan vores support klare. Hvordan de fanges, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team