Manglende undertekster IGEN IGEN IGEN! | YouSee Community
Spørgsmål

Manglende undertekster IGEN IGEN IGEN!

Omdømme 1
Hvorfor er det man igen og igen er nødt til at gøre jer opmærksomme på at i har "Glemt" at sætte undertekster på en film? Jeg tror det er 4. eller 5. gang jeg har været nødt til at gøre jer opmærksomme på problemet. Der er tydeligvis tegn på en sløset arbejdsgang blandt jeres medarbejdere.

Det drejer sig om den svenske film: I Skyggen af Värmen, på C More.
På forhånd Tak!

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Dette forum er jo som du sikkert ved, ikke en kontakt til You See, de har deres direkte kontakt på deres FB side.
Omdømme 1
For det første så har det virket før, i form af at de både har besvaret og efterfølgende rettet fejlen. Dårlig omtale har vanen tro altid en forstærket effekt.

For det andet kan de være mere end vanskelige at komme i kontakt med, ad andre omveje. Been there done that!
Omdømme 3
Badge +1
Hej @perhoier

Radiomanden har helt ret i, at YouSee Forum desværre ikke er det rette sted at fejlmelde manglende undertekster på film.

Mens vi ganske rigtigt er til stede herinde, så er YouSee Forum primært en bruger-til-bruger platform og det er dermed begrænset hvad du kan forvente rettet herigennem. 🙂

Hvis du vil fejlmelde eksempelvis underteksterne på en film, vil jeg anbefale dig at ringe ind til vores telefoniske support, tage fat i vores chatsupport eller kontakte os gennem Facebook.

Både telefonisk og gennem chatten, kan du fange os frem til kl. 20.00, og på Facebook er vi online frem til kl. 22.00.

Anna
YouSee Forum Team
Omdømme 1
Hej Anna.

Tak for dit svar.
Jeg vil give dig ret så vidt, at det burde ikke være nødvendigt at tage en fejlmelding i al offentlighed.
Men det sker bare igen og igen. Og det er vitterlig ikke mange film jeg ser fra jeres tjenester. Men jeg betaler dog gerne for servicen. Og det er rart at se en nordisk film i ny og næ. Men når jeg så på trods af ovenstående igen og igen oplever, at I lige “glemmer” at uploade underteksterne, lugter det af sløseri fra jeres side, hvilket jeg udemærket synes omverden bør delagtiggøres i. Jeg kan grundet mit ikke lave forbrug næppe være den eneste der oplever problemet.

Plus de problemer I har med at få opgraderet jeres ViewRight player til Mac og Safari, som stadig ikke virker et år efter Apple introducerede ændringerne.

Det kan godt være det ikke er meningen at jeg skal skrive det her. Men jeg er kunde og betaler jeres løn, og vil derfor også gøre min indflydelse gældende når tingene ikke fungerer, som i dette tilfælde, hvor det er helt kritisabelt. Naturligvis med en rimelighed i overensstemmelse med den grad af service jeg møder.

Derfor vil jeg gerne imødekomme din præmis, men det er bare vanskeligt at gennemskue hvor jeg skal gå hen med sådan en fejlmelding. Gør det nemt for mig. En hurtig fejlmældingsknap nederst i hjørnet, hvor man kan skrive en hurtig besked om hvad der ikke virker, og der selvfølgelig kommer hurtig respons på det, indenfor en rimelig tidsramme. Så undgår vi at delagtiggøre resten af forummet og offentligheden. En vil være den bedste løsning for alle. :-)

Mvh
Per H.
Omdømme 7
Badge +7
En fejlmelding kan altid gøres på FB, telefonisk eller via kontaktformular.
https://kundeservice.yousee.dk/contactus
Omdømme 1
Fedt. Kan jeg så forvente at en besked på chatten, selv efter fyraften, vil blive opfulgt asap? Det er da absolut et forsøg værd, hvis/når det sker igen. Så må jeg evaluere derefter. Men lige nu tilllader jeg mig at være optimistisk. 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Der få s jo et svar når det er telefonisk i åbningstiden, ligeledes på FB når de er på, og det er de begge steder fra 08:00 - 20:00 og yderligere til 22:00 på FB. Det er jo en god del af døgnet.
Så meget kan det da ikke haste at melde om en film uden tekster. Der skrives til tider mange næsten enslydende beskeder på FB om netop det.
Omdømme 1
Nej, det haster som sådan heller ikke. Det er ikke verdens undergang. Og var det en sjældenhed, bar jeg også glædeligt over med det.

Min erfaring er ydermere, at der ikke bliver ikke gjort noget, hvis ikke de bliver gjort tilstrækkeligt opmærksomme på problemet. Det burde være en detalje, som del af en arbejdsgang i upload processen, og derfor også tilsvarende let at fikse, når det en sjælden gang i mellem smutter. Men det er grundet hyppigheden åbenbart ikke tilfældet, hvilke er ganske imponerende.

At der skrives mange beskeder på Facebook om netop det, understreger blot at der er noget om snakken og at denne metode måske heller ikke er den bedste måde at opnå respons på.

Da det endnu ikke er fikset, må det derfor blive chatten der står for tur. Måske er jeg heldig. 🙂

Besvar