Spørgsmål

Manglende undertekster

Jeg mangler undertekster på Discovery Science når jeg streamer fra Yousee app'en via Chromecast. På boksen ( som står på børnenes værelse ) er der ingen problemer.
Er der en funktion i app'en hvor man kan slå undertekster fra og til så jeg kan få dem tilbage? :-)
Mvh Lone

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det eneste du bruger Appen til, er som Remote, det er jo Chromecasten der henter Streamen ikke Appen.
Tak for oplysningen.
Men det ændrer ikke ikke på at jeg stadig ikke har undertekster på Discovery Science når jeg bruger Yousee app'en. Hvorimod der er undertekster på når jeg ser TV via boksen. Så er stadig nysgerrig efter at vide om man kan få underteksterne tilbage på en eller anden måde.
:-)
Omdømme 7
Badge +6
Den kanal bruger Hardmatting af tekst, så hvorfor de ikke på når der bruges App anes ikke.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Emilio09

Jeg er spændt på om du stadig oplever dette? :)

Kan det tænkes at der på den pågældende udsendelse ikke har været undertekster?

Meld gerne tilbage til forummet og markér gerne "Bedste svar" til hjælp for andre brugere.
Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere nemmere at finde løsninger og svar her på forummet på samme problemstilling :)
Jeg har detsamme problem, men med serier. Er igang med Power og ser afsnit 1+2 uden tekster, afsnit 3 er tekster så på, og igen er afsnit 4 uden. Når jeg kigger på det lille billede der fremkommer når man prøver at spolle filmen frem, kan jeg se teksten på billedet, men de fremkommer ikke når der afspilles.

Jeg streamer via airplay fra ipad der er opdateret til seneste version!
Omdømme 7
Badge +3
De danske undertekster på Discovery Science kan slås fra på YouSee Plus-boksen, så teksterne kan derfor ikke være en fast del af selve skæmbilledet. Det vides ikke om man også kan slå dem til og fra på Humax-boksen. På computer eller mobiltelefon synes indstillingsmuligheden for undertekster at mangle i YouSees apps.
Omdømme 7
Badge +6
DVB tekst er også muligt på Humax boksen, det kom samtidig med TTV funktionen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)