Manglende lyd i Yousee TV & Film via Bluetooth | YouSee Community
Spørgsmål

Manglende lyd i Yousee TV & Film via Bluetooth

Jeg har Yousee TV & Film installeret på min Iphone 7. Når jeg prøver at afspille film eller serier via Bluetooth lyd kommer der ingen lyd igennem. Når jeg streamer Netflix eller HBO direkte er der ingen problemer med lyden. Det er kun via TV & Film appen at lyden ikke er der.

Er der nogle som har et forslag til hvad problemet kan være?

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej

Kunne se, du manglede et svar - det får vi lige lavet om på.

Jeg må indrømme, at det ikke lige er en problemstilling, jeg har haft held til at genskabe. Prøv gerne med en geninstallation af app'en og et genstart af telefonen.

Telefonen vil selv sørge for, at lyden bliver afspillet på den lydenhed, der er tilsluttet til den - det er uanset om det er bluetooth eller lydudstyr, der er kablet til telefonen. Så det bør fungere.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej

Jeg har samme problem - så snart jeg slukker bluetooth så virker det på min Iphone7 - men slår jeg bluetooth til så er der ingen lyd.
Har ikke samme problem med Yousee musik eller nogen andre apps - kun yousee tv og film
Jeg har et lidt lignende problem med Yousee App. hvis jeg er på wifi virker den fint men på G4 mangler lyden. Nogen der kan svare
Omdømme 5
Badge +6
Det lader ikke til at være et generelt problem, men oplever du det, og hjælper det ikke med sletning af app'en, genstart af telefonen og forsøg på ny, så tag meget gerne fat i vores support på 70704040 - så må vi få oprettet en sag på det.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar