Spørgsmål

Manglende kundeservice eller fejl?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har hele tiden kunne benytte youbio/gratis film, men pludselig har jeg ikke adgang. Ringer tre gange til Yousee,og får tre forskellige svar.
Kl.9 kan jeg enten vælge musik el film,men da jeg oplyser jeg har tlf mm ,kan jeg få begge dele og det vil være tilgængeligt en time efter.
Klokken 16 kan jeg stadig ikke bruge filmadgangen,og ringer igen, og får igen af vide, at det var muligt om en time.
Klokken 17.15 virker det stadig ikke, og nu lyder det,at man ikke har mulighed for at se film mere, og derfor var prisen på boksen faldet til 30kr ,men han ville fixe det,og om et døgn vil jeg kunne bruge det???????

JEG er IKKE informeret om, at det ikke sku være muligt at se gratis film/serier mere,men hvis Yousee fjerner den tjeneste fra boksen, og derfor sænker prisen,er det da en god forretning for Yousee ,hvis man skal betale for ALT,hvad er så fordelen ved en boks???
Og hvorfor betale for en ydelse man ikke får???

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Der er IKKE film med når man har Humax boksen, det er ikke en + boks, tjenesten kan fås ved at skifte til et af de aktuelle Bredbånds abonementer, så vil man som det kan ses under Bredbånd, få C More Film og Serier, Dansk Filmskat og You See Film.
C More kan også tilkøbes seperat, ligeledes kan der også tilkøbes HBO.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)