Manglende film i shoppen | YouSee Community
Svar

Manglende film i shoppen

Hej, jeg har gentagende gange oplevet at film jeg har lejet, som har været helt nye forsvinder efter et stykke tid.
hvordan kan det være..?
icon

Bedste svar af Radiomanden 19 februar 2019, 13:23

Det kan komme an på hvilke rettigheder der er til de enkelte film, det er ikke You See der har dem, det er Blockbuster.
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan komme an på hvilke rettigheder der er til de enkelte film, det er ikke You See der har dem, det er Blockbuster.
okay, jeg ville have set Jounal 64 igår, så alle stedet de reklamerede, men kunne ikke finde den i shoppen..
burde man lave oprettelse hos bloxkbuster i stedet.. hvis man vil se de film igen, eller de helt nye..?
Omdømme 7
Badge +7
Den er slet ikke kommet endnu, der er først rettigheder til den fra 4. Marts.
årh okay, så er det derfor, jeg troede når den kom på dvd, så ville den automatisk også komme til leje.. :-)
Men hvis nu yousee ikke har rettighederne til den film, hvilket app/system ville du så sige jeg skulle tilmelde mig? Har blockbuster alle film hele tiden/altid..?
Omdømme 7
Badge +7
Der skulle ikke være forskel på Blockbuster via You See, fremfor direkte fra dem selv.
okay,, måske viaplay kunne være en løsning..,, kan se at der er nogen af de film jeg søger som kan findes derinde.. eller itunes..?
Badge
Der er mange streaming-tjenester/købe-tjenester derude, og ViaPlay, iTunes og sågar Google Play er fine alternativer alt efter, hvilke apps/devices du har. iTunes serverer endda ret meget indhold i 4K/HDR, hvis man går op i den slags.

Både ViaPlay og iTunes går man i hvert fald ikke helt galt i byen med ...

Besvar