Spørgsmål

Mail til Viasat::: Kære Viasat - Flyt jeres LOGO

Omdømme 1
Denne mail har jeg sendt til Viasat DK
-----------------
Kære viasat !

Kan I ikke flytte jeres store klodsede og distraherende LOGO længere op i hjørnet og ikke mindst gøre det mindre.

Det er en udsendelse jeg skal se, og jeg betaler ikke for at glo på jeres åndssvage logo.
-----------------

Der er ingen tvivl om, at det sagtens kunne flyttes mere op i hjørnet og iøvrigt mindre - tak ! Det hører godt nok til det største jeg kender til.

Nuværende

Ønsket

LOGO om 3 år, hvis man følger udviklingen

LOGO om 5 år, hvis man følger udviklingen

mvh
Peter

8 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej gearlos,

Jeg håber i hvert fald heller ikke at udviklingen fortsætter som vist på logo'et om 5 år - hold os gerne opdateret! :)

.. Det er i øvrigt en glimrende kanal, som jeg selv nyder at se.

Vh
Omdømme 7
Badge +4
Man kunne også slå det op her, hvis du ikke får svar https://www.facebook.com/ViasatDK/posts_to_page/
Omdømme 1
Nikolaj !
Det-der med "glimrende kanal" skal vel tages med forbehold - det er jo producenterne som er glimrende - og i de fleste tilfælde er det engelske BBC der laver dokumentarer.

Men Viasat de smadrer en del af fornøjelsen, med særdeles pågående og gentagne reklamer. Hvis man sidder en hel aften og er passiv lytter, så bliver man nærmes vanvittig af, at høre på de samme agressive, monotone og overgearede reklamer i en uendelighed.
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo så fremragende at HDD optageren er opfundet, så der kan slippes for at se dem, et tryk på en knap, så er de sprunget forbi, så det behøver man ikke at brokke sig over.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Det er jo så fremragende at HDD optageren er opfundet, så der kan slippes for at se dem, et tryk på en knap, så er de sprunget forbi, så det behøver man ikke at brokke sig over.

Skulle lige til at skrive det samme, og så til 30,- pr måned
Omdømme 1
Når du råder andre til at "springe forbi", hvis de ikke kan lide noget, hvorfor springer du så ikke selv denne tråd over. Det er da ligesom at modsige sig selv..:D

Tråden er for dem, der vil samles om forhold de synes er for ringe - og ikke for dem der skal komme med sarkastiske bemærkninger

Comprende :cool:
Omdømme 7
Badge +6
Nu er det jo ikke alle der kommer med negative ting, men også positive og nyttige oplysninger.
Omdømme 7
Badge +4
gearlos ? Fik du svar ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8