Spørgsmål

Lydstyrke i App.

• Bruger
  • 6 kommentarer
Er det muligt at YouSee kan skrue op for lydstyrken i app'en til tablet android.
Har prøvet alt,men kan ikke få lydstyrken højt nok op.
Med fx DR TV er der ikke noget galt.
Android-version 6.0

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det må være din enhed, for her er der rigeligt, både på Tablet og Telefon.
Det tror jeg ikke , min tablet er sprit ny og som sagt virker lydstyrken på andre ting.
i øvrigt er det en......Lenovo TAB3 4G ...
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der skrues helt op på min Yoga 2, så er den faktisk for høj, 3/4 op, så passer det.
Ja det som jeg har beskrevet ...det passer.
Men som sagt rigeligt højt eller for højt , ganske glimrende dolby stereo...har lige installeret Musik appen....den virker fint................så lige på yousee's hjemmeside at de havde problemer med google.....
Omdømme 5
Badge +3
Jeg oplever også meget lav lyd på min Lenovo Tab 3 X70L på bl.a DR's kanaler. Desuden har YouSee et problem med lyden på mange af deres kanaler på TV !
Der er simpelthen så voldsomt stor forskel på output på de enkelte kanaler, at man skal skrue meget op på en hel del kanaler. Hvilket så gør det endnu værre f.eks. på en del tablets. Hvor jo ikke alle er udstyret med den allerbedste lyd.
Og YouSee virker ikke som om, de har tænkt sig at gøre noget ved problemet. Men det er jo ikke noget nyt.
Mvh.
Omdømme 7
Badge +4
ramu skrev:

Det tror jeg ikke , min tablet er sprit ny og som sagt virker lydstyrken på andre ting.
i øvrigt er det en......Lenovo TAB3 4G ...

Og dog, for den her artikkel siger lige frem at Android tablets generelt er noget lort lyd missigt.
Poorly positioned speakers, weak hardware, cheap & underpowered er ord du finder i artiklen ang. Android tablets.
Men han skriver da at der er specielle apps til at booste lyden:
http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/google-android/how-increase-volume-on-android-tablet-3609587/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)