Lydbøger

Jeg har lige brugt min Yousee More ekstra fordel på Bookmate, blot for at opdage, at der kun er 34 tilgængelige lydbøger. Hvordan kan Yousee overhovedet finde på at nævne muligheden for at høre lydbøger, når udvalget er så lille.
Der fik jeg da en lang næse 🤥

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke korrekt. Der står om Bookmate. ". Du får adgang til alle bøger i Bookmates Standard katalog. Kataloget rummer mere end 5.000 e-bøger og lydbøger på dansk samt 20.000 e-bøger og lydbøger på engelsk".
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/fordelene
Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener, ikke er korrekt i min kommentar.

Mener du at jeg har flere end 34 tilgængelige lydbøger? Det ville da være dejligt!
Du referer jo selv ganske fint, at jeg har adgang til standardkataloget, som rummer mere end 5.000 e-bøger og lydbøger, og det er da også, hvad der står i det link du har vedhæftet.

Jeg har i dag haft kontakt med et antal personer hos Yousee. Først chattede jeg med en person, som ikke vidste hvor mange lydbøger man har adgang til og anbefalede mig, at kontakte kundeservice.
Hos kundeservice, hvor man var af den opfattelse at: Naturligvis er der flere end 34 lydbøger, der må da være noget galt med din Bookmate-profil. Vi sletter lige den gamle og opretter en ny.

Da der i processen opstod problemer med min adgangskode, blev jeg stillet videre til endnu en person, som hjalp med det videre forløb - men med den nye profil har jeg stadig kun adgang til 34 titler.
Til det, havde personen følgende (sammendrag) at sige: Din profil er korrekt oprettet. Bookmate jo ikke en del af vores virksomhed, så vi bestemmer ikke, hvad man har adgang til - og det er jo kun en light-udgave du har som fordel - og du betaler jo ikke ekstra for den ..

Det er rigtigt, at jeg ikke skal betale for denne" fordel", men derfor kan man da godt have forventning om at få, hvad man er blevet stillet i udsigt.

Yousee har ganske forståeligt ikke råderet over Bookmates udbud, men er vel klar over, hvad de har indgået aftale med Bookmate om; og når Yousee stiller deres kunder i udsigt, at de "har adgang til mere end 5.000 .. osv. " så må kunderne da formode, at det er efter fælles overenskomst med Bookmate.

Det blev et langt og surt opstød - men jeg bryder mig faktisk ikke om, at føle mig snydt ..
Omdømme 7
Badge +6
Der kan kun forholdes til de fra You See givne oplysninger.
Det "svar" er jo nærmest fornærmende.
Her skriver jeg en lang og uddybende kommentar, akkurat som det anbefales, og så bliver man spist af med noget, der end ikke er i nærheden af en stillingtagen til problematikken. Jeg giver op.
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo You See det skal tages op med, vi brugere kan ikke gøre noget for dig i den retning.
Vi kan være enig/uening med det men ikke andet.
Udskyld misforståelsen, men jeg er ny her.
på dit første svar fik jeg den opfattelse, at du er Yousee-medarbejder.
Jeg finder et andet sted, at henvende mig.
Jeg vil nu sige du henvender dig det rigtige sted. Det kunne jo være der var nogle I samme situation som kunne hjælpe. Eller nogle der har samme abonnement som kunne fortælle dig at de feks har adgang til de 5000 lydbøger. Og derfor ved de at der er fejl ved dit.
Så ja, radiomandens svar var lidt fornærmende.

Jeg er desværre slet ikke blevet tilbudt at være fordels kunde. Og det er selv om at jeg har bredbånd, 3 stk mobil abonnementer samt tv fuldpakke.
Ellers ville jeg gerne have hjulpet og lige valgt lydbøger til.

Mvh Lars
Hej Fruenselv, der er mange flere, søgesystemet i appen er bare dårlig.
Hvis du f.eks søger med tekst på LYD, ja så er der kun 34 med standardlyd (som er dem vi har adgang til) der dukker op.
Men hvis du f.eks. går ind i kategorien spænding/krimi så er der 1.900 lydbøger. Det er kun dem med Standardlyd der kan lyttes, men jeg stoppede efter at have talt til over 200.:-)
Så der er mange mange flere, men hvor mange der er i alt ved jeg ikke.
Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P