Lyd og billede out of synch

Har en Samsung tablet/PC, der kører Win 8.1, med Intel Atom CPU Z2760 1.80GHZ og 2 GB RAM. Skærmkort er Intel Graphic Media Accelerator og alle drivers er opdateret. Netværk er 80 ned, og jeg bruger IE (bla da der er problemer med Chrome pt, men virkede ikke med gammel version af Chrome)

Når jeg afspiller fra eks Netflix, DR.DK, dvs uden PLAY specielle player så er der ingen problemer. Når jeg afspiller via PLAY så er lyd og billede ude af synch. Ofte kan jeg starte det i synch men efter kort tid så er lyden ud af synch med billede

Jeg har re-installeret spilleren flere gange uden held

(kan sige jeg har samme problemer med Blockbuster så tyder meget på problem med spilleren) 

Kan sige at jeg har samme problem på en 7" Android enhed men ikke på min professionelle PC

1 Kommentar

Jeg har samme problem. Du er ikke alene. Når man ringer til deres support bliver man igen igen vejledt om at geninstallere afspiller. Det virker bare ikke, så simpelt er det. Jeg tror ikke, de selv ved, hvad der er galt. Men betaling fungerer til gengæld som smurt. Suk, jeg holder mig til netflix fra nu af.   

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)