Lukker og slukker Yousee Play

• Bruger
  • 19 kommentarer
Fandt ud af rigtig mange har problemer fordi Verimatrix ViewRight Plugin kun dur til 32bit systemer nye telefoner kører 64 bit så dur det ikke så køb en gammel forældet telefon hvis du skal bruge yousee play pluginet virker heller ikke i de nye brovsere opdater crome og det er slut med Yousee opdater til win 10 og det er slut( her kan dog bruges explore 11 indtil videre). hvorfor løser man ikke problemet ?

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Bopc skrev:
Fandt ud af rigtig mange har problemer fordi Verimatrix ViewRight Plugin kun dur til 32bit systemer nye telefoner kører 64 bit så dur det ikke så køb en gammel forældet telefon hvis du skal bruge yousee play pluginet virker heller ikke i de nye brovsere opdater crome og det er slut med Yousee opdater til win 10 og det er slut( her kan dog bruges explore 11 indtil videre). hvorfor løser man ikke problemet ?

ViewRight Plugin bruges i computere, men ikke i mobiltelefoner. Dér bruger man apps. Så hvad snakker du om?

Hvis du lærte at sætte nogle punktummer og at begynde med stort bogstav efter punktum,  blev det måske lettere at forstå, hvad du skriver om.

Jeg snakker om at appen ikke virker på telefoner med ny teknologi f.eks. Asus zenfone 2 de nye telefoner kører 64 bit system og appen dur kun til 32 bit så kunne man tro løsningen var at bruge brovser istedet men nej her skal også bruges 32 bit

Og jeg snakker om at den player som Yousee bruger ikke understøttes at 64 bit hverken på pc eller mobil

Coogle crome soterer den fra i seneste opdatering da den udgør en sikkerhedsrisiko

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Bopc skrev:

Jeg bruger 64 på mine PC'ere og kan godt bruge Verimatrix med Chrome og Windows 10.

YouSee har meddelt, at når Chrome ikke længere understøtter Verimatrix, er de klar med en løsning.

Det lyder fantastisk, lad mig lige få opskriften men du bruger vel explore 11 og en ikke opdateret crome så fungerer det nemlig automatisk på 32 bit og ikke 64. i win 10

Men det er nu det ikke fungerer på crome og yousee har ingen løsning så løsningen er nok at skifte udbyder

Glemte lige , opner du youseeplay i Microsoft Edge kommer den op og siger du lige skal instalere et lille program, klik her, og så tror man det er ok og siger instaler, men det eneste programmet kan er at afinstalere

din 32 bit player 

Omdømme 3

Badge +3

Bopc skrev:
Det lyder fantastisk, lad mig lige få opskriften men du bruger vel explore 11 og en ikke opdateret crome så fungerer det nemlig automatisk på 32 bit og ikke 64. i win 10

Men det er nu det ikke fungerer på crome og yousee har ingen løsning så løsningen er nok at skifte udbyder

Jeg bruger, som jeg også skriver, den senester version af Chrome.

sidder og undre mig over at det kan være så svert at lave en opdatering til appen, infokanalen virker som den eneste kanal

Omdømme 3

Badge +3

Bopc skrev:
sidder og undre mig over at det kan være så svert at lave en opdatering til appen, infokanalen virker som den eneste kanal

Prøv nedenstående:

Hvis du har Vermatrix installeret

1: Afinstaller Vermatrix
2: Luk chrome
3: Start chrome. Skriv  chrome://flags/#enable-npapi i adresselinjen
4: Tryk på Aktiver(knappen er lige under teksten markeret med gul farve)

5: Genstart google chrome.

6: Luk chrome
7: Installer vermatrix
8: Start chrome. Skriv chrome://plugins/

9: Klik på den lille boks ud fra Verimatrix ViewRight. Kør altid dette plugin.

Hej igen

Det kan kun gøres på pc

Den nye crome på mobil kommer op og siger at playeren ikke understøttes, da den udgår en sikkerheds risiko, det er fordi at de nye bobil enheder bruger 64 bit system.

På pc enheder under støtter crome indtil videre 32 bit hvis man indstiller den til det.

I Explore er man nød til at bruge den gamle explore 11. Mobil appen kan godt instaleres i 64 bit man kan hun afspille infokanalen. Det samme er gældende hvis man går på yoyseeplay.dk på mobil enhed.

Omdømme 3

Badge +3

Bopc skrev:
Hej igen

Det kan kun gøres på pc

Den nye crome på mobil kommer op og siger at playeren ikke understøttes, da den udgår en sikkerheds risiko, det er fordi at de nye bobil enheder bruger 64 bit system.

På pc enheder under støtter crome indtil videre 32 bit hvis man indstiller den til det.

I Explore er man nød til at bruge den gamle explore 11. Mobil appen kan godt instaleres i 64 bit man kan hun afspille infokanalen. Det samme er gældende hvis man går på yoyseeplay.dk på mobil enhed.

OK, så har jeg misforstået dig. Grunden til misforståelsen skal ses i din tråd YouSee Play TV og Film App virker ikke på telefon med ny teknologi, hvor det drejer sig om en mobil med Android.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)