Login til Yousee Play

• Deltager
  • 0 kommentarer
Er der en god grund til, at jeg nu skal logge ind hver gang jeg vilse TV eller høre musik fra min PC? Tidligere vidste programmet godt, atjeg sad på en Yousee bredbåndsforbindelse og dermed havde adgang, hvorfor jeg ikke behøvede logge ind hver gang.

3 Kommentarer

Tilslutter mig også dette irritations moment, . . . altså at det ikke mere er muligt, at logge ind via sin "yousee bredbåndsforbindelse" på Yousee Music. Man skal nu bruge sit "Yousee logind" hver gang ?? . . 

-------------------------------------------- 

Har så det problem, . . . at forbindelsen logger automatisk af, . . "af sikkerheds årsager" (???). Det er skisme frustrerede at skulle logge på hele tiden (ca hver halve time) og at musikken går ud !!.

Der logges automatisk AF på grund af "indaktivitet" (Hallo, jeg streamer jo !!). Hvorfor er det mit basis "Yousee logind", hvor mine personlige oplysninger også er, som styrer min streaming forbindelse ?. Hører Yousee Music på PC via usb stik, som sender trådløst til ørebøffer.

Skal altså hver 28. minut lige hen og sparke til Pc mus, . . . for at bevare forbindelsen. Jeg har Sonos via Musikanlæg, . . . . det logger ikke af ? . . 

Ringer så klart og forhører mig i næste uge, . . . men måske en ved noget herinde, måske har en løsning og kan svare ? . . 

--------------------------------------------

Er der nogen der har fået løst dette problem ?. Jeg bliver også konstant promptet for login både til musik og tv.

/Mads

jeg har på fornæmmelsen af at det nye login krav er for at gøre det tilpas besværligt at bruge deres ydelse at mange vælger at droppe det..og dermed behøver de ikke en lige så stor server park som før hvor man ikke behøvede at logge på...

Det virker ihvertfald hos mig....jeg bruger webtv i mindre omfang end før...det har så også betydet at jeg hart nedgraderet til grundpakken, da der jo ikke er en grund til at betale så meget når jeg ikke bruger tv signalet så meget som før.......

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)