login til YouSee Musik virker ikke

Vis første besked

54 Kommentarer

Musik udgik for et par år siden, så det kommer lidt an på, hvornår dit abonnement er oprettet/ændret. Kunder med (uændret) abonnement fra før 6. oktober 2014 har stadig adgang - hvis de ikke har det, er det en fejl.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan i hvertfald fås igen når You See More kommer igang. https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more
Badge
Uanset hvad, så har jeg fået en forringelse af mit produkt, som ikke er varslet!
Badge
Kasper skrev:

Hej MS-ERIK

Vi er på vej med YouSee More som bl.a. giver mulighed for at tilvælge YouSee Musik :)

Tak, hvornår er dette produkt YouSeeMore tilgængelig - eller er det tilgængelig idag ?

Jeg har haft problemer med YouSee Musik i mere end een uge - og har fået en ny forklaring hver gang jeg har kontaktet Kundeservice - men fakta er statigvæk YouSee Musik er ikke tilgængelig.

Privatkunde med Bredbånd, Fuld TV pakken - og firma mobil med TDC.

// Uldall-Juhl
Badge
Det kan være at du er "heldig" at Yousee vil sidestille din TDC mobil med en Yousee mobil, så du kan nå op på det antal Yousee produkter der skal til for at du kan "få" Yousee more!
Badge
karma skrev:

Det kan være at du er "heldig" at Yousee vil sidestille din TDC mobil med en Yousee mobil, så du kan nå op på det antal Yousee produkter der skal til for at du kan "få" Yousee more!

OK - Ser nu dette "catch" - Minimum 2 produkter giver adgang til YouSee More - HVIS det ene af dem er YouSee Mobil ;-( - som vi forvejen giver adgang til YouSee Musik - ØV ØV og ØV.

Privatkunde med Bredbånd, Fuld TV pakke med bland-selv - og firmamobil ved TDC.
Badge
Jeps - snydt igen!
Det er top kundepleje!
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Vi er lige på trapperne med YouSee More, men præcist hvornår vi er klar, det kan jeg desværre ikke sige.
Omdømme 7
Badge +2
Hej, Jeg er forholds ny med Yousee mobil telefon, men kan godt høre musik nu, selv om det ikke virkede i et par dage, så mærkeligt andre ikke kan høre det...
Badge
Logan skrev:

Musik udgik for et par år siden, så det kommer lidt an på, hvornår dit abonnement er oprettet/ændret. Kunder med (uændret) abonnement fra før 6. oktober 2014 har stadig adgang - hvis de ikke har det, er det en fejl.

Det er sikkert meget få, som har et uændret abonnement. Jeg har haft YouSee interent siden 2009 (dengang på 12/1 mbit) og YouSee har mange gange opgraderet hastigheden på egen foranledning (har aldrig selv bedt om ændringer). Hver gang har jeg bevaret adgangen til YouSee musik. Men ved den seneste opgradering til 140/30 mbit her i foråret forsvandt adgangen til YouSee musik. Jeg fik det dog tilbage ved at tage kontakt til YouSee, men forleden dag forsvandt adgangen så igen. Hvis eneste mulighed for at bevare YouSee Musik er at beholde den oprindelige uændrede hastighed, så vil de fleste sikkert helst være fri ;-)
Hvis du ikke selv har ændret noget, må det være en fejl. De har selv sagt, at de ikke kan udelukke fejl i deres oprydningsproces. Mit internetabonnement giver mig stadig adgang til musik.
Omdømme 7
Badge +6
Med hensyn til You See More, er der nok på sin plads at nævne dette, som der skrives om i forbindelse med tjenesten.

Fra Spørgsmål og svar om You See More.

"Har du ikke YouSee More, selvom du minimum har 2 af produkterne YouSee Mobil, YouSee Bredbånd og YouSee Tv, skyldes det, at dine produkter ikke kvalificerer til YouSee More, eller at du ikke står som juridisk ejer af alle produkter i husstanden. Indgår ét eller flere af dine produkter i en foreningsaftale, vil de heller ikke give adgang til YouSee More. Du er meget velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40 og taste 2. Her kan du høre mere om, hvordan du får YouSee More."
Badge
Ifølge de nyeste vilkår for YouSee bredbånd gælder:

"Kunder, der før 6. oktober 2014 har indgået aftale om bredbånd via YouSee’s kabel-tv-net (coax) med hastigheder på 2 Mbit/s og derover, kan have adgang til YouSee Musik (tidligere YouMusic), jf. særskilte tillægsvilkår for YouSee Musik. Det fremgår af YouSee’s produktinformation for bredbånd via YouSee’s kabel-tv-net (coax), om kunden har ret til at benytte YouSee Musik"

Nu er min viden om jura ret begrænset, men umiddelbart fortolker jeg ovenstående sådan, at YouSee selv kan bestemme om vi fortsat skal have adgang til musiktjenesten. Men jeg håber selvfølgelig, at Logan har ret, og at de to forsøg på at lukke min adgang begge har været fejlagtige. Mit gæt er dog, at vi alle skal flyttes til YouSee More.
Omdømme 7
Badge +6
You See More vil udelukke mange kunder i følge det der står i spørgsmål og svar, og det er jo alle foreningskunder. Så dem der er det får intet ud af det, så derved kan alle ikke flyttes over til det.
Badge
Et par citater fra Trustpilot, hvor YouSee-medarbejdere kommenterer på YouSee musik problematikken:

"På nuværende tidspunkt skal man have et mobilabonnement, vores gamle YouSee Plus abonnement eller et bredbåndsprodukt fra vores gamle porteføljer - det sidste er der dog meget få der fortsat har. "

"Det er også korrekt, at YouSee Musik kun er med i mobilabonnementer, de er ikke en del af bredbånds abonnementet, som det var før i tiden. Det skal siges, at selv hvis du ikke havde ændret dit abonnement, så ville du have mistet dit YouSee Musik i løbet af den nære fremtid."

Jeg kan anbefale, at man selv går ind på Trustpilot og læser kommentarerne i deres fulde længde. Jeg har ikke store forhåbninger i forhold til at beholde YouSee musik.
Hm. Ja, i det svar lægger de op til at ville stjæle vores musik. Ud fra radiomandens citat er jeg ikke omfattet af "yousee more", hvis ikke de regler bliver lavet om.
Omdømme 7
Badge +6
Kan heller ikke selv få You See More i følge det der er skrevet, da alt er via foreningsaftale, TV, Bredbånd og Mobil. Det er jo det der ellers vil give adgang.

Der står yderligere i spørgsmål og svar.
Jeg betaler for YouSee-produkter igennem min bolig/antenneforening. Giver det adgang til YouSee More?
For at blive medlem af YouSee More, skal du have et direkte regningsforhold med YouSee. Det vil sige at du eksempelvis skal have købt ekstra pakker som du betaler for direkte til os, for at du kan være med.

Heller ikke det er adgangsgivende for dem der betaler via forening som f.eks jeg selv gør, har godt nok bland selv Mellempakke, men den betales også til Antenneforeningen.
Mobil og Bredbånd er med forenings rabat.
Så jeg læser det som at man skal være direkte kunde for at drage fordel af You See More.
Foreningskunder dem er der da rigtig mange af, så hvad med os.? Det må der komme en nærmere forklaring på.
Badge
En opgradering ???

Med hjælp fra dette forum og denne tråd er det efterhånden lykkedes at få en afklaring på hvorfor YouSee Musik ikke længere virker i vores YouSee arrangement med bredbånd, TV og TDC mobil.

Vi har i denne måned opgraderet vores 7 år gamle internet forbindelse fra kobber via telefon til Coax via TV stik, og efterfølgende (3~4 dage) senere blev der lukket for YouSee Musik - så en opgrading i speed, ja tak - men reelt set en alvorlig downgrade i vores bredbåndsløsning ;-(

Trods talrige henvendelse og trouble shooting af YouSee Support blev denne reelle årsag til problemet aldrig oplyst eller sammenkoblet til vores "opgradering" fra kobber til Coax.

Forhåbentlig bliver YouSee More en løsning vi kan benytte med vores nuværende set-up ???

Privat kunde med bredbånd (coax) - og fuld TV pakke, samt Firmamobil via TDC erhverv.
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke Musik med via de aktuelle Bredbånd, det er kun med i Mobil abonementer.
Omdømme 3
Badge
Er det ikke dårlig forretningsmoral når MUSIK fjernes fra ens bredbåndsabonement uden varsel???
Kan ikke få adgang til YouSee Musik, hver gang jeg prøver (med korrekt brugernavn og korrekt adgangskode) får jeg den melding, der kan ses i vedhæftede fil.

Nogen forslag?

Omdømme 7
Badge +6
Er du det på Mobil abonement.?
Ja, det er det.
Øh, jeg forstod måske dit spørgsmål forkert. Jeg kan ikke logge ind, hverken fra mobilen eller fra en PC.

Jeg har et mobilabonnemnet
Omdømme 7
Badge +6
Har ingen problemer, nummer og adgangskode, så er jeg på, hvis der logges ud på enhederne, det sker sjældent.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)