login til YouSee Musik virker ikke

Hej,
jeg kommer ikke på musik.yousee.dk mere. Hver gang, jeg prøver at logge ind, bliver jeg automatisk sendt videre til "TV & Film" (http://tv.yousee.dk/musik/yousee-musik).
Der findes et faneblad, som hedder "Musik", men den side er helt tom.

54 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Bruges korrekt Log In.? Haves musik via mobil eller bredbånd.?
Oplever det samme lige nu, både hjemme og ude... Er der nogle der ved hvad der er galt??
ja, selvfølgelig bruger jeg korrekt login
og problemet er det samme med både Firefox, Edge og IE (bredbånd)

det ser ud, som om der er nogen i gang med at lægge TV, Film og Musik sammen på en side og at det mislykkes
Omdømme 6
Badge +6
De ligger ikke på samme side, er aldrig logget ud, og kommer fint ind på musik med mobil log in.
Omdømme 6
Badge +2
På facebook meddeler man, at der er generelle problemer med at logge ind på YouSee Musik her torsdag eftermiddag
Hej med jer
Jeg har samme problem som exit75. Hver gang jeg prøver at logge ind på musik, kommer der nu et helt sort billede frem. Hvad kan der være galt?
TV-siden fungere fint.
Vh Kurt
det virker heller ikke på mobilen (Android)

efter jeg var nødt til at opdatere App'en står der nu:
"Dette login giver ikke adgang til YouSee Musik"
(uanset om jeg prøver med bredbånd eler mobil login)
@Radiomanden værsgo
Omdømme 6
Badge +6
Har ikke og får ikke den fejl. Det rammer tilsyneladende ikke alle.
Ja, det er lige sådan, min skærm også ser ud.
Virker i øvrigt heller ikke på min mobil (iPhone).
Der må da være andre, der har samme problem?
Ville være fint, hvis Yousee kunne komme med en melding om, hvad der mon foregår?
Hej igen
Ved ikke, hvad der sket, men nu virker det igen på alle platforme.
Tak til den eller dem, der måtte have gjort noget.
Nu er vi glade igen😁
kuvejl skrev:

Hej igen
Ved ikke, hvad der sket, men nu virker det igen på alle platforme.
Tak til den eller dem, der måtte have gjort noget.
Nu er vi glade igen😁

Det virker nu ikke hos mig, her til morgen får jeg fejlen.....

Bliver automatisk logget af mobile enheder på musik app'en. Når jeg igen logger på får jeg beskeden: "Dette login giver ikke adgang til YouSee Musik. ....." underligt for den adgang med samme bruger har jeg haft altid? (endda så længe at jeg vil mene at jeg har vundet hævd på den" :D

Har også prøvet på min PC, her virker det heller ikke længere?

Nogen der ved/hørt noget??
Omdømme 6
Badge +6
Kommer fint på Musik, jeg Logger aldrig af, åbner bare Appen på mine enheder, så er jeg på.
Jeg oplever der samme her til morgen...
Hvilket er ret problematisk, da jeg bruger yousee appen til min undervisning...

Kan yousee ikke melde ud hvad der sker, eller blot få rettet op på det her nu!
Det er heller ikke mig der logger af, det sker desværre helt automatisk?
Det må være noget med servicen at gøre siden så mange oplever problemer.
Omdømme 4
Badge +5
Hej Exit75

Jeg er spændt på om du stadig oplever dette?
Det er ikke noget jeg kan genskabe herfra i Google Chrome, men hvis du stadig oplever det, så kan du eventuelt prøve at nulstille browseren.

Til @LarspNielsen og @Renardo, så tror jeg der er tale om noget andet her.

Vi har i weekenden haft kørt en oprydning i systemet, som har fjernet rettigheder for de, som har haft adgang til YouSee Musik, hvor abonnementet ikke længere inkluderer dette, på grund af skifte til anden type abonnement uden tjenesten.

Dog har vi midlertidigt og ekstraordinært rullet tilbage, da det er kommet bag på flere. Vi vil gerne sikre os, at vores kunder får mulighed for at tilvælge musik hos YouSee, så der fortsat kan lyttes til de favoritter man har sat og playlister som er lavet.

Det er vigtigt for YouSee at sikre, at man kan tilgå valgte favoritter og playlister. Dette er også selvom man måske måtte stoppe med at have tjenesten og igen vende tilbage senere.
Badge
Hej Kasper, Yousee Team,

Er der en afklaring på dette problem ? - bruger jeres musik app på android (1+)

Efter login meldes ""Dette login giver ikke adgang til YouSee Musik. ....." trods det faktum at jeres kundeservice netop melder at vores bredbånd giver adgang til Yousee Musik ?

Hvad er prisen for Yousee Musik hvis det IKKE længere er inkluderet i bredbånds løsningen ?
Omdømme 6
Badge +6
Prisen er i så fald et Mobil abonement.
Omdømme 6
Badge +2
Der er skrevet på facebook, at der arbejds på andre muligheder for at få Yousee musik
Omdømme 4
Badge +5
Hej Uldall_Juhl

Hvis du bruger et login som er tilknyttet abonnementet med YouSee Musik på og det stadig ikke virker, så skal du have fat i vores support så fejlen kan løses den vej igennem.

YouSee Musik sælges ikke separat, men er i dag en del af YouSee Mobil abonnementerne.
Omdømme 6
Badge +2
Kasper skrev:

Hej Uldall_Juhl

Hvis du bruger et login som er tilknyttet abonnementet med YouSee Musik på og det stadig ikke virker, så skal du have fat i vores support så fejlen kan løses den vej igennem.

YouSee Musik sælges ikke separat, men er i dag en del af YouSee Mobil abonnementerne.

Hej.

Var det ikke en idé om YouSee ændrede YouSee Musik til at være noget, der abonneres på separat i stedet for at være en del af et mobilabonnement? Det vil betyde at mobilkunder, der ikke ønsker musik, kan få et billigere mobilabonnement uden musik, og at kunder, der ikke har mobilabonnement hos YouSee, godt kan få et abonnement på YouSee Musik uanset hvilket abonnement de ellers har.
Omdømme 4
Badge +5
Hej MS-ERIK

Vi er på vej med YouSee More som bl.a. giver mulighed for at tilvælge YouSee Musik :)
Jeg havde samme problem for en uges tid siden, men i løbet af aftenen gik problemet i sig selv og jeg har ikke haft nogen problemer siden, lige indtil i dag, hvor samme problem er opstået.

Jeg har ikke ændret eller pillet ved noget som helst, så problemet virker til at ligge hos jer et eller andet sted.
Omdømme 3
Badge
Jeg har TV, Mobil og Bredbånd fra Yousee (Bredbånd fra telefon stikket) men fik en besked på at Serveren var nede, efter at have hørt i nogen tid, men ellers virker det lige nu... :)
Badge
Jeg er også bredbåndskunde og har mistet adgangen til Musik tjenesten i går aftes. Jeg har lige haft fat i kundeservice. Meldingen er at alle Yousees bredbåndskunder ikke længere har adgang til musik tjenesten!!! Er der nogen som er blevet adviseret om denne forringelse af produktet???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)