Spørgsmål

Login til yousee musik

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvorfor virker mit login til yousee musik ikke, når jeg har ændret adgangskode. ??

8 Kommentarer

Jeg bruger mit mobilnummer som brugernavn. ..ved ikke om du også gør det?
Omdømme 7
Badge +6
Gør det samme, nummer og adgangskode.
Omdømme 3
Badge
Man skal ikke benytte sit mobil mere. Jeg benytter: Login og selv valgte kode til. YouSee-Musik. Jeg lover, at det virker. Tidligere skulle man benytte sit mobilnummer. Not More!
Omdømme 7
Badge +6
Det har være brugt fra dag 1, og det gør det stadig.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Det har være brugt fra dag 1, og det gør det stadig.

Forklar mig så lige, at jeg kan logge ind. Uden at YouSee har mine oplysninger til rådighed? Jeg kan logge ind på: YouSeeMusik. Uden, at jeg kan logge ind på(Uden mobil) På YouSee-Musik?
Har lige forsøgt med at logge på. Sjovt nok, så lykkedes det med uden mobilnummer.
Omdømme 7
Badge +6
Logger ind på Musik på Alle enheder (App) med nummer og adgangskode. Det har været gjort i mange år.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Logger ind på Musik på Alle enheder (App) med nummer og adgangskode. Det har været gjort i mange år.

Hvorfor kan jeg så logge ind? Selvom, at jeg ikke logger på mobil? Er bekendt med(App), så hvad er din login?
Omdømme 7
Badge +6
Som skrevet, så bruges der sammen Log In på App uanset på hvilken enhed App er installeret. At Log In er knyttet til telefon abonement er underordnet. Det er abonement der er det adgangsgivende.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)