Spørgsmål

Login på tv med mobil

Hej. Jeg har lige fået abonnement hos yousee og kan ikke forstå hvorfor man ikke kan se tv på mobilen når man kan se tv med tv boksen. Har et login til mit yousee og kan ikke se tv på mobilen eller ipad osv. Jeg har prøvet at geninstallere igen og igen uden held.
Hvad skyldes dette?0

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan skyldes at det ikke er det rigtige log in der anvendes.
Jeg kan komme ind og se film og serier, så mit login er da fint nok
Omdømme 7
Badge +6
Så er det lidt andet. Hvornår er dit abonement oprettet.? TV kanalerne kommer ikke nødvendigvis på Appen samtidig med at de er på boksen.
Vi var ude ved yousee i lørdags og de fortalte at vi kunne se tv på appen efter ca 24 timer. Kan komme ind på tv appen, men der beskrives at man ikke har en tv pakke som vi allerede har fra d. 23 marts
Omdømme 7
Badge +6
Det tyder på at rettighederne ikke er kommet på plads, kontakt kundeservice i morgen, så de kan se på det.
Det gør vi gerne, men vi skal altid ud og køre så snart vi vil i kontakt med dem.
Vi er døve og kan ikke snakke i tekefon, derfor også ret irriterende at vi ikke bare kan ringe som alle andre så snart man har et problem.
Vi må bide i det sure æble hvis vi atter skal ud og køre
Omdømme 7
Badge +6
Der kan også tages kontakt til You See på deres FB væg.
Okay. Men tak fordi du gav dig tid og håber vi snart får en løsning på det 😉
Omdømme 7
Badge +6
Vær opmærksom på at på App er der begrænset mulighed for undertekster, ligeledes er det hvis det er Kabel TV, på Humax boksen ikke muligt med TTV tekst på andet end Live TV, så ingen døve TTV tekstning på danske udsendelser når det er en optagelse selv om det er på udsendelsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)