Spørgsmål

Login 2 abonnementer

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej YouSee,, Håber få svar herigennem for via kundeservice lykkes det ikke - har prøvet 10 gange, og i siger det samme hver gang, og lytter ikke til den egentlige problemstilling.
Jeg har 2 abonnementer når jeg logger ind med mit originale TDC logon, ser jeg de 2 abonnementer.. 1 første er en ADSL løsning oprettet i TDC tid,, Den anden er en mobilløsning med router.. Den løsning vel jer gene lave et login til TV/Film, ,med,, så jeg trykker på opret login under tv siden,, Indtaster mit nr. (som hører til mobilabonnement), og får en pinkode retur i router som sms besked,, Når jeg så indtaster pinkode får jeg besked på at der allerede er tilknyttet en bruger.. Denne bruger er ikke mig, Brugernavnet er "Bestengholm", og jeg kan naturligvis ikke komme viderer herfra da jeg jo ikke er den bruger , og ikke har password.. Hver gang jeg forsøger via telefon, eller jeres facebook, siger i jeg har en sag åben i forvejen omkring problemer med logon,, dette omhandler ber jeres generelle problem med login som vist skulle være løst nu.. Gider i ikke nok snart kigge på det jeg skriver. ? Vh

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Wberg

Velkommen til YouSee Forum :)

YouSee Forum et bruger til bruger forum og YouSee yder derfor ikke direkte support herinde.

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til vores tekniske support, så vi igen kan se nærmere på sagen og få løst udfordringen hurtigst muligt.

Du finder vores kontaktside her:Kontakt YouSee

Hav en god dag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)