Svar

logge ind i yousee ilay

kan i fortælle mig hvad mit log ind er på yousee play.

når jeg starter skal jeg logge mig ind  på yousee play for at se tv, men mit brugernavn og kodeord har jeg glemt.

VH hanne mikkelsen

icon

Bedste svar af mikhanne 19 januar 2015, 13:22

i dag har jeg talt med christian fra kundecervice han hjalp mig ved at gå ind i min computer og fandt ud af jeg ikke kunne logge mig ind på yousee play, men kunne logge ind i mit yousee.

han sendte mig videre til lars som også gik ind i min computer, han kom til samme resultat, jeg kan stadig ikke bruge log ind på yousee play, men ved at gå ind via google chrome der kunne jeg logge mig ind.

hverken christian eller lars har hørt om sådan et problem før, men jeg er meget glad for at de kunne løse problemet.

jeg ville lige skrive at det var løst.

VH hanne mikkelsen

Se original

25 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tja, der er forskellige muligheder for at få fat i login-oplysninger. Kundenummer står fx på opkrævningen.

Hvad du skal gøre, afhænger af om YouSee kender din e-mailadresse, mobilnummer eller brugernavn.

Kig mulighederne igennem her: https://login.yousee.dk/personalpages/glemt_adgangskode.aspx.

Men du har vel brugt dit YouSee login for at lukke ind i dette forum?

jeg logger mig ind på mit yousee med bruger: xxxxxxx kode: xxxxxx skal jeg bruge det samme når jeg logger in på yousee play.

jeg kender mit kundenr, men det kunne ikke bruges.

VH hanne mikkelsen

ja

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ja, Hanne Mikkelsen. Brug dit YouSee login. Men undlad at oplyse login-oplysninger til andre.

det er det jeg har forsøgt at forklare, jeg kan ikke logge mig ind i yousee play med det brugernavn og kodeord der bliver sagt det er forkert, jeg kan kun logge mig ind i mit yousee.

VH hanne mikkelsen 

Omdømme 3

Badge
Jamen, der bruges mig bekendt kun ét login til det hele. Mobilkunder kan dog have et særligt login.

Når jeg er logget ind i Mit YouSee, har jeg adgang til YouSee Forum, YouSee Play og andre sager.

Men hvis du ikke finder en løsning, er der vist ikke andet for end at ringe til kundeservice.

jeg har aldrig kunnet logge mig ind i yousee play i højre hjørne, siden i har fået den side, så er det mærkeligt jeg kan skrive her og kan komme ind på mit yousee, jeg kan ikke bruge youbio og nu kan jeg heller ikke se tv.

jeg har talt med kundeservice 3 gange, de siger det er mig og min computer det er galt med, hvis jeg så kunne få at vide jeg evt. kan gøre.

VH hanne mikkelsen

Har du prøvet at ændre password som der henvises til ovenfor?

jeg har ændret både brugernavn og kodeord, det eneste sted det ikke fungerer er yousee play.

VH hanne mikkelsen

Går ud fra at du taster både brugernavn + kode direkte og at koden indeholder både store og små bogstaver + tal. 

Har du prøvet at slå antivirus  og evt popup blocker + windows firewall fra.

bruger og kode indeholder hvad du skriver.

jeg ikke har prøvet  de ting du skriver, for jeg ved ikke hvordan man gør, har du et link hvordan.

hver gang jeg går ind på denne side logger jeg mig på.

VH hanne mikkelsen

Da jeg første gang skulle logge ind i Yousee play via mit telefonabonnement på min telefon, skulle der være 8 tegn, og det forvirrede mig, fordi på min pc logger jeg ind med mit yousselogin, som kun indeholder 7 tegn.
Jeg har lige læst at det er fordi du vil se tv.

Får du en fejlmeddelelse om at  "du har ikke adgang til dette indhold"  Kan det være en fejl hos Yousee. Se kaspers svar her.

der står jeg har tastet forkert brugernavn og kode, jeg har ringet til kundeservice 3 gange men de siger det er mig og min computer der gør det forkert.

i dag har jeg talt med christian fra kundecervice han hjalp mig ved at gå ind i min computer og fandt ud af jeg ikke kunne logge mig ind på yousee play, men kunne logge ind i mit yousee.

han sendte mig videre til lars som også gik ind i min computer, han kom til samme resultat, jeg kan stadig ikke bruge log ind på yousee play, men ved at gå ind via google chrome der kunne jeg logge mig ind.

hverken christian eller lars har hørt om sådan et problem før, men jeg er meget glad for at de kunne løse problemet.

jeg ville lige skrive at det var løst.

VH hanne mikkelsen

Omdømme 3

Badge
Tak for din tilbagemelding.

Google Chrome dur åbenbart i dit tilfælde. Hvilken browser brugte du først, og hvilket styresystem har du?

jeg er desværre ikke inde i hvilken browser og styresystem jeg har, hvis du kan sige hvor jeg kan se det, vil jeg prøve at finde det, jeg er tilfredes når computeren kører som den skal.

HV hanne mikkelsen

Omdømme 3

Badge
Ok, Hanne Mikkelsen.

Din browser er det internettprogram, du forgæves har forsøgt at bruge ved login i YouSee Play.

Jeg er tilbøjelig til at gætte på, at du har brugt "Internet Explorer" i en 64-bit version. Den version dur nemlig ikke til YouSee Play. Du kan se programmets navn og dets version i programmets menu Hjælp.

Computerens styresystem ser du på en Windows-computer ved fx at gå ind i Kontrolpanelet og klikke på "System".

Men YouSee Support, som hjalp dig, burde vel have været opmærksom på, hvilken browser og computer, du brugte?

det lyder bekendt med internet explorer.

under system står der producent: HP hewlett-packard, model: HP pavilion g7 notebook PC, 

klassifikation: 5,5 windows experience index, systemtype 64-bit operativsystem.

jeg håber du får noget ud af det, det tekniske er jeg ikke ret meget inde i.

det er så opklaret at da i indførte siden yousee play som log ind side kunne jeg ikke bruge jeres system.

jeg kunne bedre lide det gamle system.

VH hanne mikkelsen  

Omdømme 3

Badge
Hej Hanne Mikkelsen

Det er ikke helt svar på det, jeg er ude efter.

Men du må have været inde i Kontrolsystemet og klikke på "System". Øverst under systemoplysninger plejer der at stå, hvilken Windows-udgave der er på computeren. Formentlig står der  Windows 7, evt. Windows Vista? (Nedenunder står de øvrige oplysninger, du gengiver, men de er ikke væsentlige).

Men hvilken browser bruger du?  Formentlig Internet Explorer, men har du åbnet programmet og set efter versionen i menuen Hjælp?

Men hvordan det end er:  Det er tænkeligt, at du bruger Internet Explorer i en 64-bit version. Og det er så forklaringen på, at du ikke har kunnet bruge YouSee Play.

jeg bruger internet explorer og inde i system er systemtypen 64-bit operativsystem.

jeg syntes det er mærkeligt man ikke kan bruge internet explorer fordi i får  en ny log ind side, hvis jeg ikke havde google chrome var jeg udelukket fra flere ting.

VH

hanne mikkelsen 

Omdømme 3

Badge
Ja, du bruger en Windows 64-bit computer. Men det er ikke spørgsmålet. 

Spørgsmålet er, om din Internet Explorer er en 64-bit browser eller en 32-bit browser. Det var det, du skulle se efter i Internet Explorers hjælpe-menu.

Sagen er nemlig, at Microsoft tidligere leverede 2 versioner af Internet Explorer, en 64 bit og en 32 bit version, som begge kan køre på en 64-bit pc.  Ja, det er forvirrende.

jeg har været inde i hjælpemenuen i internet explorer og gjorde som der stod og kom ind i system, der stod under system: at havde jeg 64-bit, hvis der ikke stod noget ville jeg ikke have det så jeg har altså 64-bit, og derfor passer jeg ikke ind i jeres system, det er første gang i alle de år jeg har haft computer.

VH

hanne mikkelsen

Omdømme 3

Badge
Jeg er ikke sikker på, at du har forstået, at der  på din computer kan findes 2 Internet Explorer-versioner,  Internet Explorer i 32-bit version og Internet Explorer i 64-bit version.

Men jeg vil nu overlade det til YouSee Support at komme dig til undsætning.

tak for det, jeg syntes jeg prøvede at sætte mig ind i det, i kontrolpanel er det eneste jeg kunne finde med 32-bit er java og flash player.

har i nogen ide om hvornår jeg kan bruge e-mail igen.

VH

hanne mikkelsen  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)