Spørgsmål

Log alle ud af Yousee Apps


Badge
Hvordan kan jeg logge ALLE ud af Yousee musik
Det sker at man er til en fest og mangler musik, så logger man ind med sit abb på en kammerats telefon og han tænker ikke over hvilket log in han bruger, men nu er jeg røget ind i problemet med at jeg blir smidt af hele tiden når jeg hører musik. jeg har spurgt mine kammerater om det er dem der er på men det er det ikke..

Hvor og hvordan logger jeg ALLE ud af Yousee musik? Jeg har prøvet at ændre password uden held
Problemet gælder i teorien også Yousee TV

5 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Hej Thomas

Jeg kan se, at du fortsat mangler svar på din henvendelse, så jeg tillader mig lige at stikke snuden ind i dit indlæg. 🙂

Der forefindes ikke en knap, som lader kunden selv logge ud på alle enheder. Hvis du ringer ind til teknisk support på 70704040 er det dog noget, de muligvis kan hjælpe med.
Vores support sidder klar på telefonerne mellem 8.00-20.00 alle ugens dage.

Anna,
YouSee Forum Team

Tak for oplysningen, Anna :relaxed:

 

Det kan da umuligt kun være Thomas og jeg, der har været udsat for det problem - så hvorfor kan man mon ikke finde en vejledning på YouSee under hjælp til login (logud)?

Det undrer mig lidt...

:slight_smile: Ved ikke om det hjælper, en mulighed kunne jo være. prøve at Slet app'en. og derefter Sluk og genstart telefonen. og derefter installerer app'en på ny) Blot et forslag. 

 

Jeres tv app fortæller jævnligt at for mange enheder er på, men man får ikke mulighed for at lukke andre sessioner ned, og der er ikke umiddelbart mulighed for en mere central nedlukning af andre sessioner for samme konto - det er er kæmpe problem! Gamle sessioner “hænger” og forhindrer mig i at forbruge den service jeg betaler for. Det skal i fixe nu!

Omdømme 7
Badge +9

En vejledning. https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvor-mange-enheder-kan-jeg-bruge

Besvar