Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked | YouSee Community

Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked

Vis første besked

138 Kommentarer

Omdømme 3
rex1701 skrev:
Woohoo!

Efter knap et år hvor min mobil pludseligt ikke kunne vise tv mere, virker det nu igen (v5.1.0)

HTC M8, rootet, s-off... - you name it, I modded it!

Og jeg har nu en backup af apk'en hvis jeg igen kommer til at installere en "opdatering".

Tak Yousee, eller hvad man nu skal sige efter så lang tid ;-)

Har du gjort noget specielt for at få det til at virke? Jeg har også rootet min telefon, og kan på ingen måde få det til at virke. Der er forskellige fejl, men den hypigste er, at når jeg vil afspille noget, får jeg først en sort skærm med grøn cirkel, så kommer der procent inde i cirklen, hvor den når maks. til 8% og ofte kun 0%, hvorefter app afsluttes med meddelelsen: "Applikationen Tv & Film er desværre stoppet."

Startede med at afinstallerede forrige app, og installerede den nye app. Genstartede tlf. og derefter startede App'en og den spiller ok. Mvh Bernhard
Omdømme 3
Bernbutt skrev:
Startede med at afinstallerede forrige app, og installerede den nye app. Genstartede tlf. og derefter startede App'en og den spiller ok. Mvh Bernhard
Bruger du en app til at "skjule" root, som f.eks. Rootcloak?

Nej Bruger Android 5.1.1 Nightly bacon. Mvh Bernhard
Har ikke gjort noget specielt.

Hos mig virker den nye app, men hvis jeg har brugt den hjemme kan jeg ikke bruge den i toget "ikke understøttet på denne enhed".

Den låser på en eller anden måde mht lokation, løsningen indtil videre er at kører en Quick Boost med Android Assistant: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.advancedprocessmanager&hl=en

Måske jeg kan Greenify'e den i stedet...

HTC One M8

[Rom: ARHD 45.0] [Firmware: 4.16.401.13] [Kernel: ElementalX 4.05] [Recovery: TWRP 2.8.7.0]
[int. ver., unlocked, rooted, s-off] [HK mod]

Jeg har samme problem med app på min Lenovo tab Android  5.1.1  den virker kort tid indtil billede bliver skarpere - så hakker og stopper tv. ???

Omdømme 7
Badge +7
KjellA skrev:
Jeg har samme problem med app på min Lenovo tab Android  5.1.1  den virker kort tid indtil billede bliver skarpere - så hakker og stopper tv. ???

Jeg har en Lenovo Yoga Tablet 2 med Android 5.0.1 og har ingen problemer. Hvilken internetforbindelse bruger du?

Jeg bruger trådløs - min Sony telefon med Android 4.1.2 virker ok

Omdømme 7
Badge +7
KjellA skrev:
Jeg bruger trådløs - min Sony telefon med Android 4.1.2 virker ok

Ja, jeg var ikke i tvivl om, at du brugte trådløs, men vil gerne vide noget om dit internetabonnement (modem, hastighed m.m.)

Jeg har Yousee bredbånd 80/5 router Netgear CG2000

Jeg får ingen fejlbesked - lyd fortsætter(hakker) - video stopper efter ca. 1 min.

Omdømme 7
Badge +7
KjellA skrev:
Jeg har Yousee bredbånd 80/5 router Netgear CG2000

Jeg får ingen fejlbesked - lyd fortsætter(hakker) - video stopper efter ca. 1 min.

Ring til YouSee for at få et nyt modem. Her er hvad YouSee selv skrfiver om CG2000:

"Netgear CG2000 er et af vores modemmer til hastigheder under 20 Mbit. CG2000 er kombineret med en trådløs router. Den trådløse sikkerhed er baseret på WPA, og derfor leverer Netgear CG2000 et sikkert trådløst netværk."

Ring du bare til support på 7070 4040. Det har åbent i dag til kl. 20.00.

Den er bestilt - så håber jeg på det bedste

Øv - Jeg har fået ny fin hvid router - bedre hastighed OK.

Men film app stopper stadig efter få sekunder.

DR TV app virker ok .

Besvar