Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked

Vis første besked

138 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

majah skrev:

speedpete2 skrev:
Hej Jørn,

Jeg havde samme problem første gang jeg installerede den ældre version af Yousee app'en (og det var pænt irriterende). Men så fandt jeg ud af at hvis du går ind i Google Play og finder Yousee appen, så er der en konfigurations mulighed (øverst til højre på min skærm).

Her kan man slå automatisk opdatering fra for denne app alene.  Det betyder at alle andre app's bliver opdateret som normalt, men at yousee app'en forbliver i v4.0.7 :). Det løste problemet. 

Mvh

Peter

Hej Peter

Det virker sørme også på Android. Jeg opretter en ny tråd og linker til din løsning med at deaktivere automatist opdatering på diverse app. 

Tusind tak for info. 

Ja, det var jo netop Android, det drejede sig om. :)

OnePlus One Android 5.1.1 rooted;

Har lige installeret YouseeTv&Play 4.4.1 Apk; ( Søgte på Google: YouseePlay&Tv 4.0.4 apk - fandt asugg.com)

det kører ok - uden fejl.

Hej Bernbutt

Er selv kommet til den konklusion at fejlen slet ikke ligger i app'en.

Min er begyndt at virke på mit arbejde og det meste af strækningen til/fra arbejde. Den virker dog ikke derhjemme hvor jeg ellers har min yousee forbindelse.

Fejl 8000

Så det er nok i virkeligheden noget validering i back-end'en de har f***k'et op og nu delvist har fikset.

Hej

Kan oplyse at jeg har fået Beta v. 4.6.0 af YouseeTv&Play til test; der er enkelte fejl men den kan køre.

Håber så at den bliver rettet til så den snarest kører fejlfrit; Har sammen med fejlmeldinger oplyst at min OnePlus One er rooted - så kan vi håbe den fremover kan bruges på alle enheder - også de rootede.

Hej

Ja jeg får stadig "ikke adgang.." lidt sporadisk, men det hjælper ofte at prøve igen...

Fejl 8000 får jeg i visse områder når Data Roaming er slået til, og altså konsekvent når jeg er på min yousee (kabel) forbindelse. Så når jeg er hjemme virker det kun når jeg er på 4G.

Det kan næppe være app relateret, men meget mystisk yousee!

Hvilken android version er du på og hvilken app version?

Er der mulighed for, at man kan blive en del af beta-testerne? I så fald vil jeg meget gerne deltage.

Vh. Søren

Hvornår ved i mere om hvornår det er man kan få adgang til app'en igen?

Hvis det er så svært, hvorfor så ikke benytte sig af en af de mange eksterne afspillere der ligger i google play.

Det er pænt irriterende at prøve at åbne app'en også lukker den igen efter 5 sekunder.

hvad gør man når, har prøvet med en ældre version af app'en og det stadig ikke virker?

Burde Yousee ikke snart finde på en løsning eller et alternativ 

Omdømme 4
Badge +5

tumletosse skrev: Hvis det er så svært, hvorfor så ikke benytte sig af en af de mange eksterne afspillere der ligger i google play. 

Pga. af DRM (rettigheder).

Beta v. 4.6.0 af YouseeTv&Play - Har kørt med den test-udgave til d.28-05-2015 - hvor den ikke længere virker. Fejlmelding: Du har ikke adgang til ....; 

Prøvede at geninstallere - fejlmelding: Der skete en fejl under indlæsning af indhold - Prøv igen.

Hentede så 4.6.0 af YouseeTv&Play på GooglePlay - Desværre samme resultat. 

Har testet flere udgaver - som kørte, dog med fejl ved opstart - og når så den endelige udgave bliver frigivet virker det ikke. Hvad sker der lige Yousee???

Omdømme 1
 @BernButt: Virker din 4.4.1 Apk stadig hvis du prøver den?

Jeg overvejer at roote min OnePlus One og min Lenovo tablet, men mangel af Yousee TV gør at jeg ikke får det gjort.

Det er for dårligt af Yousee.

Intet virker på OnePlusOne V. 5.1.1 - Det er sørgeligt Yousee - se nu og få det lavet.

Kan kun se Info-kanalen - den spiller fint. Men hvorfor ikke de øvrige kanaler???

Omdømme 1
Har du prøvet en af versionerne i denne tråd?`
http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Yousee-TV-amp-Film-v4-6-apk-download/m-p/3555#U3555

Yousee må se at få fingeren ud og fixe en opdatering der virker med rootet 1+1

Ja - det er det samme: Der skete en fejl under indlæsning af indhold - Prøv igen.

Der er ikke meget respons fra Yousee! Hvornår vågner I op så vi får fuld valuta for vores medlemskab?

Omdømme 4
Badge +5
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Har du konaktet YouSee?

Jeg vil anbefale dig at kontakte YouSee på 70 70 40 40

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Omdømme 7
Badge +7

Emil skrev:
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Har du konaktet YouSee?

Jeg vil anbefale dig at kontakte YouSee på 70 70 40 40

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Support har åbent på hverdage 08.00 - 20.00 og weekend/helligdage 10.00 - 20.00

Omdømme 4
Badge +5
Helt rigtigt joern, jeg fik valgt den forkerte makro :8

Kan oplyse at jeg fejlmeldte 13/11-2014 1. gang;

Imellemtiden har jeg bla. været beta-tester på Yousee Play Tv & Film på flere udgaver; senest V.4.6.0

Den kørte fint, dog skulle den somme tider startes op 2 gange. Da den så blev tilgængelig på GooglePlay i V. 4.6.1 virkede den ikke mere.

Klagede så igen - først på mail og igår telefonisk og flere mails frem og tilbage. Men det virker bare ikke.

Når jeg spøger til hvorfor Dr1's programmer, Youtube, Blockbuster, div. udenlandske Tv-kanaler bare kører - ja det kommenteres ikke.

Sidste mail: Videresendt fejlmelding til Udviklere; 

Udviklere har heller ikke kommenteret på overgangen på Beta-udgaven og den endelige App der jo ikke virker.

Det er bare træls

Håber de snart får det rettet.

Modtog i går ny Beta-udgave: 4.6.2-RC2.

Desværre er det samme fejlmelding jeg får: der skete en fejl ved indlæsning - prøv igen.

Ang. min fejlmelding - har jeg intet hørt fra udviklingsafd.

Omdømme 7
Badge +7

Bernbutt skrev:

Modtog i går ny Beta-udgave: 4.6.2-RC2.

Desværre er det samme fejlmelding jeg får: der skete en fejl ved indlæsning - prøv igen.

Ang. min fejlmelding - har jeg intet hørt fra udviklingsafd.

Hej Bernbutt

Det er jeg ked af at læse. Du må meget gerne melde din feedback videre via den sag du har fået beta-adgang på.

/Kasper 

Ok

Woohoo!

Efter knap et år hvor min mobil pludseligt ikke kunne vise tv mere, virker det nu igen (v5.1.0)

HTC M8, rootet, s-off... - you name it, I modded it!

Og jeg har nu en backup af apk'en hvis jeg igen kommer til at installere en "opdatering".

Tak Yousee, eller hvad man nu skal sige efter så lang tid ;-)

Omdømme 1
Kan du poste apk filen?
Det er stadig den nyeste på Google Play.

Men der er andre der har linket i forummet: http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Underholdning/Yousee-TV-amp-Film-v5-1-0-build-3851-APK-download/m-p/6388#M1667