Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked | YouSee Community

Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked

Vis første besked

138 Kommentarer

Kære Yousee

Vil I ikke nok give en melding til os mange fortvivlede android brugere, der oplever, at vi ikke kan anvende Yousee Play - " ..ikke adgang til indhold". Hvis I kigger på jeres anmeldelser på Google Play vil I indse, at der er et alvorligt problem, men vi brugere oplever en kun larmende tavshed. Gør I noget? Hvad vil I gøre? Hvornår kan vi forvente en løsning? Kan vi ikke få adgang til ver. 4.1.2. indtil der kommer en løsning?

Svar please....!

Skiftede til 4.04 som ligger på side 7, så virker mit arkiv på transformers prime tablet medversion 4.1.1

Mennoget træls at man skal baglæns for at få det tilat virke.

YOUSEE KOM IND I KAMPEN

Hvornår kommer Yousee med en status?

At gå tilbage til 4.0.4 kræver også at gå tilbage fra Lollipop til KitKat...

Ikke en option! 

Omdømme 7
Badge +7
rex1701 skrev:
At gå tilbage til 4.0.4 kræver også at gå tilbage fra Lollipop til KitKat...

Ikke en option! 

Har du prøvet den opdatering, der er kommet i dag?

Hej Jørn

Det har jeg nu!

Version 4.3.4 virker heller ikke...

Opdatering ja, men fortsat ingen adgang - hvornår kommer Yousee med en status?

Endnu en opdatering, men fortsat ingen adgang - hvornår kommer Yousee med en status???

Omdømme 7
Badge +7
Kasper skrev:

Hej Alle 

Nogle på Android oplever dette og andre gør ikke og det er naturligvis irriterende for dem som oplever det og gerne vil bruge tjenesten :(

Vi har mistanke til at vores player, kan have lidt svært ved at arbejde sammen med nogle chipsets. Vi tester løbende på dette for at kunne udbedre fejl og, der skulle være hevet nogle ind til test, som faktisk opever dette problem. 

Vores app understøtter ikke rootede og jailbreakede enheder. Vi garanterer det i hvert fald ikke, og hvis det ikke virker, så skyldes det med al sandsynlighed DRM-plugin som ikke understøttes på disse devices. 

/Kasper 

Hej Alle 

Status er stadig det samme, altså at nogle enheder ikke spiller så godt sammen med vores player, men vi prøver naturligvis at finde løsninger på det og forbedre fejlbeskederne i app'en.

Se også mit svar her, som vi har mistanke til er samme problemstilling.

/Kasper 

Hej Kasper

Først en tak fordi du melder tilbage! 

Kan du bekræfte, at I mellem version 4.0.7 (som jeg ved virker på min enhed) og 4.1.4 har ændret på anvendelsen af DRM - for hvis det ikke er tilfældet, så er det ikke (alene) DRM, der er årsagen.

Jeg har haft en formodning om, at det var tjekket for om enheden var rooted, der af en aller anden årsag fejlede, og bevirkede, at også enheder, der ikke var rootede kom med den samme fejl. Er dette udelukket?

... og for en ordens skyld, min enhed er hverken rooted eller jailbreaket, så det er ikke dette, der er burde være årsagen for mit vedkommende....

Hej Kasper.

Chipsets kan sagtens være problemet - jeg synes desværre jeg generelt har flere fejl med min Asus Transformer TF700 med NVIDIA Tegra 3 chipset end med mine Samsung tablets. Den er ikke rootet og kører Android 4.1.1 (men har flere gange tænkt på at roote den grundet ustabiliteten).

Jeg tester gerne hvis I har behov for det.

/Janus

Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle 

Jeg kan bekræfte at app'en mellem 4.07. og 4.1.4. er lidt mere kræsen i forhold til devices og ikke nødvendigvis DRM forårsaget, men at der er implementeret et nyt player komponent. 

Vi har skulle bruge den nye version af player-modul i forhold til integreringer og nye features, men vi er i dialog med vores leverandør i forhold til at finde en løsning snarest!

Tusind tak for jeres interesse for app'en og så håber jeg vi kan finde en løsning snarest.

/Kasper 

Hej, ingen fejlbesked......

skærm bliver sort når jeg på android 4.1.2 vil se tv eller film.

jeg begyndte at skrive 19 januar.

der sker tilsyneladende ikke noget.

har skaffet 4.0.7 som virker. men den ryger hvergang jeg opdaterer appen.

kan udviklikerne ikke få besked herom, at 25% af alle mobiler bruger android 4.1.2

og yousee appen ikke spiller på disse.

har testet 4.3.5. hvor disse fejl igen skulle være rettet, dogf uden held.

ærgeligt men sandt

hvis Yousee ikke har en mobiltelefon, er Yousee velkommen til at ombytte med min, således at Yousee kan teste app software. min er samsung galaxy med android 4,1,2

jeg kunne da godt tænke mig den ny samsung. selv om det kun er Yousee play appen der ikke virker.

Det med nogle chipsets... Det er både konens Samsung Galaxy X2 om min HTC One M8.

Tilgengæld får jeg nu en ny fejlbesked, om den er forbedret ved jeg ikke: "Der opstod en uventet fejl 8000"

Ny version ude i dag på android. Samme fejl - du har ikke adgang til dette indhold. Android 4.4.3 - HTC One M7

Hey Yousee

Hvornår får i det fixet? Nu skal jeg snart i sommerhus, skal det så være uden tv?  

Omdømme 7
Badge +7
På min ene tablet med Android 4.4.2 fik jeg konstant en meddelelse om, at jeg ikke havde rettigheder. En flink læser af forum foreslog en ældre version af app. fra YouSee - en version 4.0.7. Efter at have afinstalleret den seneste version indlæste jeg version 4.0.7. Nu kan jeg se YouSee Play uden problemer.

Eneste tilbageværende problem er de automatiske opdateringer. Når de kommer slettes de omgående og version 4.0.7 indlæses igen. Har gem versionen under "Downloads".

Hej Jørn

Tak, men jeg kører den nyere Lollipop (Android 5) og 4.0.7 virker ikke på Lollipop.

Omdømme 7
Badge +7
rex1701 skrev:
Hej Jørn

Tak, men jeg kører den nyere Lollipop (Android 5) og 4.0.7 virker ikke på Lollipop.

Du kan da sagtens ha' ret, men har du prøvet 4.0.7?

Hej Jørn

Ja,

- synes du ikke selv at det er et temmeligt overflødigt spørgsmål, når jeg skriver at det ikke virker?

Omdømme 7
Badge +7
rex1701 skrev:
Hej Jørn

Ja,

- synes du ikke selv at det er et temmeligt overflødigt spørgsmål, når jeg skriver at det ikke virker?

Nej, egentlig ikke. Der kunne jo sagtens være den mulighed, at du havde fået fortalt, at version 4.0.7 ikke virker med 5. Dertil kommer, at man ikke bare lige henter den gamle version.

Hej Jørn,

Jeg havde samme problem første gang jeg installerede den ældre version af Yousee app'en (og det var pænt irriterende). Men så fandt jeg ud af at hvis du går ind i Google Play og finder Yousee appen, så er der en konfigurations mulighed (øverst til højre på min skærm).

Her kan man slå automatisk opdatering fra for denne app alene.  Det betyder at alle andre app's bliver opdateret som normalt, men at yousee app'en forbliver i v4.0.7 🙂. Det løste problemet. 

Mvh

Peter

Omdømme 7
Badge +7
speedpete2 skrev:
Hej Jørn,

Jeg havde samme problem første gang jeg installerede den ældre version af Yousee app'en (og det var pænt irriterende). Men så fandt jeg ud af at hvis du går ind i Google Play og finder Yousee appen, så er der en konfigurations mulighed (øverst til højre på min skærm).

Her kan man slå automatisk opdatering fra for denne app alene.  Det betyder at alle andre app's bliver opdateret som normalt, men at yousee app'en forbliver i v4.0.7 🙂. Det løste problemet. 

Mvh

Peter

Det hjalp. Tak for info.

speedpete2 skrev:
Hej Jørn,

Mvh

Peter

Hej Peter

Det virker sørme også på Android. Jeg opretter en ny tråd og linker til din løsning med at deaktivere automatist opdatering på diverse app. 

Tusind tak for info. 

Besvar