Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked

Vis første besked

138 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Sahlberg skrev:
Tilføjelse til mit indlæg 17 og 18: Problemet er fejlmeldt til de ansvarlige for Yousee App'en  fredag 12/12 og Mandag 15/12 . Afventer at de ringer mig op. Min windows XP PC viser bare sort skærm . Den har virket i november måned hvorimod en windows 8.1 PC virkede fint igår 15/12.

Hvilken browser bruger du?

Har samme problem. En anden ny iPad virker fint. På PC virker det heller ikke længere.
Jeg har heller ikke haft webtv på min pc i flere dage.

jeg har idag modtaget følgende svar fra support.: 

Hej xxxxx

Tak for informationerne, de er meldt videre til udviklerne.

Vi er igang med at undersøge, hvad der tydeligvis lader til, at være en fejl i vores tekniske setup. Så snart fejlen er fundet, vil denne blive rettet og du skal derfor blot afvente at Live-tv virker igen.

OBS: Hvis problemet ikke er væk i løbet af de kommende dage, må du meget gerne vende tilbage på denne mail.

Vi beklager ulejligheden mange gange.

Venlig hilsen

Kasper 

YouSee Support

joern skrev:

Sahlberg skrev:
Tilføjelse til mit indlæg 17 og 18: Problemet er fejlmeldt til de ansvarlige for Yousee App'en  fredag 12/12 og Mandag 15/12 . Afventer at de ringer mig op. Min windows XP PC viser bare sort skærm . Den har virket i november måned hvorimod en windows 8.1 PC virkede fint igår 15/12.

Hvilken browser bruger du?

jeg bruger henholdsvis chrome og explorer, uden nogen forskel....

men tyder også på det er i deres setup, som de skriver til mig, fejlen ligger.

vi må se hvad der sker

Nu er det så blevet onsdag, og jeg har  ikke hørt fra Yousee siden i går formiddags. Problemet er heller ikke løst. Simpelthen for dårligt

Hej Joern.

Jeg bruger Google Chrome Version 39.0.2171.95 m  med plugin ViewRight 3.6.0.0 som kommer fra Yousee.msi eller Yousee-3.6.0.msi filen som downloades første gang man prøver et se en live kanal og man ikke har Verimatrix Viewright installeret i forvejen. Ved ikke hvad forskel der er på de 2 msi filer men begge er prøvet uden det hjælper. Måske det bare er navnet til forskel. 

Jeg har en mistanke om at det er enheder som man brugte med sucess før fejlen indtræder men som idag

fejler.. 

Jeg har idag netop prøvet på en WIN XP PC som ikke før har været brugt til Youseeplay Live TV og den virker fint med Live TV kanalerne. Mystisk ....  

Har I prøvet dette, som jeg har hentet her. Kilde

(Desværre kun til pc) 

jros skrev i tdc forum:
Jeg fik også problemer meed ViewRight på et tidspunkt. Vi har 2 næsten ens computere, som kørte med samme version af ViewRight (ver 3.3.0.0) og pludselig virkede web Tv ikke på den ene. Jeg ved ikke lige hvad der gik galt, men jeg fandt denne løsnig, som virkede hos os.

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og start Web Tv og installer den foreslåede plugin.

hej 

så virker det på min iphone 6 igen, fik denne besked fra yousee support.

Angående dit problem med  TV på YouSee applikationen.

Det tyder på at der er periodiske fejl på valideringen af brugernavne som medfører at man bliver afvist på nogle enheder. Vi har lavet en fejlmelding med dette problem og melder tilbage til dig når problemet er løst.

Vi beklager ulejligheden.

har godt nok ikke hørt fra dem, men prøvede i går aftes og så virkede det.

hilsen Jan

Omdømme 7
Badge +7
Hejsa 

Jeg fletter tråden her sammen med denne tråd:
http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Live-Tv-p%C3%A5-iOS-amp-Android-kommer-med-fejlbesked/td-p/271/jump-to/first-unread-message

De omhandler det samme:D

/Kasper 

Hej Problemet er forsvundet for mit vedkommende . Min Samsung Android  Galaxy Trend Plus har nu vist live TV  i de sidste par dage. Jeg har ikke lavet om på noget så et eller andet må være rettet hos Yousee.

Sahlberg skrev:
samme problem her.  Smartphone Samsung Galaxy Trend Plus Android version 4.2.2 med yousee play ver. 4.0.7 build 2422. Alle fuldpakke kanaler uden adgang men trailer kanal er ok. 

Min android tablet virker fint med samme version yousee player men TV2 kommer ikke i min live tv liste på begge enheder.

Har fundet ud af at TV2 kun kan vises  med på en Yousse bredbånds linie. Jeg kører via Fullrate. Derfor.

Mine ene Windows XP PC giver bare sort skærm men  en Windows 8.1 PC kører fint her.

Efter opgradering af in google nexus 7 til android 5 virker play TV ikke mere. Jeg kan ikke finde app'en i play butikken.  Får at vide at taabletten ikke er kompatibel. Er der andre der kender problemet?

Det er en ret gammel fejl.... Jeg har forsøgt at logge ind via mit mobil nr. Fordi jeg kun har telefoni-login er forsøgt siden app'en blev tilknyttet abonnementet. Jeg kan stadig ik bruge musiktjenesten.... Til trods for at kundeservice har nulstillet min adgangskode 2 gange og jeg selv har de første 5 gange. Nu gider jeg bare ikke mere!
Jeg har lige meldt mig til og oplever samme fejl.
Jeg afmelder igen og går til viaplay.

Ha' et fantastisk nytår!

Jens
Omdømme 7
Badge +7
Hejsa 

Jeg rykker lige denne tråd sammen med den oprindelige:
http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Live-Tv-p%C3%A5-iOS-amp-Android-kommer-med-fejlbesked/m-p/271#U271

/Kasper

Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle 

Vores udviklere kan ikke genskabe fejlen. 

Hvis I stadig oplever problemer må I meget gerne tilkendegive dette i denne tråd med følgende oplysninger:

1. Klient type (Android, iOS), samt version af disse
  2. Tidspunkt hvor der har været problemer
  3. Hvad I har forsøgt at afspille.
/Kasper 

Det virker hos mig nu på min Android Smartphone Samsung Galaxy Trend Plus og en Android ASUS TF101 Asus tablet. Men der er stadig problem med mIn Windows XP PC med servicepack 3, Google Chrome ver 

39.0.2171.95 m og ViewRight 3.6.0.0.  Se eksempel på en fejlmeddelelse i mit  svar på Docid:32861749

idag 30/12. Man får enten sort skærm eller den nævnte fejlmeddelse som kom på DK4 kanalen.

Sahlberg skrev:
  Se eksempel på en fejlmeddelelse i mit  svar på Docid:32861749

idag 30/12. 

Hvor er det??

I en email til Yousee med dette billede:

https://

Jeg får stadig følgende besked når jeg prøver at se en film på min IPad:

Du har ikke adgang til indholdet
"Tyve & bananere" kan ses som en del af YouBio-abonnement, opret et abonnement og få adgang for hele YouBio kataloget.

Betal 99 kr. om måneden og få adgang til over 1000 film og serier.Tegn YouBio abonnement
Tyve & bananere

Hvad der er endnu værre er at jeg tilsyneladende ikke kan melde mig fra Youbio igen
Hvad sker der for dette problem stadig findes efter så lang tid? banan noget banane support
Mit virker på Ipad men med samme login på android tablet får jeg bare at vide at jeg ikke har adgang til indholdet.... rimelig irriterende!!

Hej

Jeg har samme problem - får at vide på YouSee Play Tv & Film: 'Du har ikke adgang til dette indhold'

* Hvad som helst jeg vælger giver denne fejl (skriver henter nogle sekunder, og så kommer fejlen)

* Har YouSee Fuldpakken, YouSee Plus - kan se tv og film via login på PC

* Samsung S4 GT I9505, Android 4.3

* YouSee Play Tv & Film, 4.1.4

* Har kunnet se Tv & Film via mobilen for vel omkring 1-2 måned siden.

* Har skiftet brugerId fra 'kundenummeret', jeg blev tildelt af jer, til en eget valg brugerid (har dog ingen ide om at det har - logger ind via appen med dette nye brugerid (muligvis sket mellem jeg så film sidst og til nu)

* Mobilen har været reset til fabriksinstilling i mellemtiden

* Har afinstalleret og installeret appen igen i går - ingen forskel

* Kan afspille musik via YouSee Play Musik på mobilen, tilgår denne via mit TDC bredbånd og brebåndstelefoni abonnement.

Samme her, Android 4.4.2.... du har ikke adgang til indhold.

Virker fint i Windows og IPad.... kun Android fejler efter sidste app update

KenniH skrev:
Hej

Jeg har samme problem - får at vide på YouSee Play Tv & Film: 'Du har ikke adgang til dette indhold'

* Hvad som helst jeg vælger giver denne fejl (skriver henter nogle sekunder, og så kommer fejlen)

* Har YouSee Fuldpakken, YouSee Plus - kan se tv og film via login på PC

* Samsung S4 GT I9505, Android 4.3

* YouSee Play Tv & Film, 4.1.4

* Har kunnet se Tv & Film via mobilen for vel omkring 1-2 måned siden.

* Har skiftet brugerId fra 'kundenummeret', jeg blev tildelt af jer, til en eget valg brugerid (har dog ingen ide om at det har - logger ind via appen med dette nye brugerid (muligvis sket mellem jeg så film sidst og til nu)

* Mobilen har været reset til fabriksinstilling i mellemtiden

* Har afinstalleret og installeret appen igen i går - ingen forskel

* Kan afspille musik via YouSee Play Musik på mobilen, tilgår denne via mit TDC bredbånd og brebåndstelefoni abonnement.

Hej KenniH

Det er sjællen at se en kunde der er så omhyggelig med at fortælle om alt det der er prøvet og hvordan fejlen gør sig gældende. Derfor synes jeg lige, at jeg vil gøre dig opmærksom på indlæg  Kasper har skrevet i denne tråd. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)