Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked

Min tablet har lige givet mig flg. popup

"Du har ikke adgang til dette indhold"

Det er de samme kanaler, jeg fint kunne se i går - har ikke installeret noget andet i det tidsrum.

Samme netværk.

Andriod ver 4.4.4 på en Nnexus 7.

Jeg kan fint høre musik på YouMusic, samme login...

Nogen, der har ideer til hvad der er galt?

Og ja, jeg er logget ind :)

138 Kommentarer

Har samme problem på min Xperia Z2 tablet LTE på mit hjemme wifi. 

Samme besked på min mobil HTC ONE M8

Melder mig til koret.

Min tablet er en Samsung Galaxy Tab S....."Ingen adgang til dette indhold"

På min mobil Galaxy S5 virker det fint.

Melder mig også under fanerne. Lige pludselig i går kunne vi ikke se live tv på min mands smartphone Galaxy 3 og  på vores tablet. Virker fint på min Smartphone og vores Pc er. Der står det samme : Du har ikke adgang til dette indhold. Vil være rigtigt dejigt hvis nogen fra TDC vil svare. Har prøvet at ringe til dem men de siger jeg skal skrive. Hmm.

Sorry skulle selvfølgelig stå Yousee i mit indlæg

Er der nogen der kan hjælpe med et svar herinde? Evt en moderator fra Yousee?

Vi er tydeligvis flere android brugere der oplever dette problem. Hvis du ikke kender svaret, kan du måske oplyse hvad den kan betyde.

Det ser ud til at i alle er nye brugere af forum, og derfor kan jeg jeg oplyse at der i velkomsthilsenen står at det er et kunde til kundeforum.  Det vil sige at det primert er andre kunder der svarer på spørgsmål.  

Da jeres problemer minder om hinanden , vil jeg spørge om i har tjekket Driftinforsiden?

Ved min adresse står der noget om reparationsarbejde i nat, men måske står der noget andet ved jer.

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/driftsinformation.aspx

Jeg kan desværre ikke se om der er nogen større fejl  på nettet på yousees webside.. 

Tak for dit svar. Den del havde jeg ikke set. Tjekkede deres opdateringslog og så ingen fejl der matchede med dato og fejl, har dog lige tjekket appen igen og det ser ud til at fejlen er blevet løst for mit vedkommende.

Til Maja

Hvis du havde læst tråden, ville du kunne se at det ikke har noget med driften at gøre....min tablet virkede ikke, men mobilen gjorde....

Men det virker igen nu.

Kunne være rart at der fandtes en logisk forklaring fra en teknikker ved yousee. ..de læser vel osse med selvom det er et kunde til kundeforum...

Hej spids

Ja det er iriterende når der opstår periodiske fejl, fordi fejlen kan jo være hvor som helst.

En moderators primære opgave er at tage sig af funktionerne i et Forum, ikke at svare på spørgsmål, selvom de gør det en gang imellem (og tak for det, forum team  :D

Hvis du gerne vil have at en moderator skal skrive den samme linje som jeg lige har skrevet om at det må have været en periodisk fejl, vil jeg godt prøve at indberette dit indlæg.

"Det var en periodisk fejl"

Skal jeg indberette dit indlæg, så du får den samme logiske linje fra en af moderatorerne? :D  

Trods alt dejligt at det virker for dig igen.

ja jeg har altså pludselig også fået dette problem på min tablet, samsung tab pro, kitkat 4.4.2, men ikke på min samrtphone, galaxy note 3, kitkat 4.4.2 ??

kan også stadig snildt streame til pc'en... 

hvad sker der lige for det??

har intet installeret for nylig.

har afinstalleret play app. genstartet tablet og reinstalleret app uden held.

majah skrev:
Det ser ud til at i alle er nye brugere af forum, og derfor kan jeg jeg oplyse at der i velkomsthilsenen står at det er et kunde til kundeforum.  Det vil sige at det primert er andre kunder der svarer på spørgsmål.  

Da jeres problemer minder om hinanden , vil jeg spørge om i har tjekket Driftinforsiden?

Ved min adresse står der noget om reparationsarbejde i nat, men måske står der noget andet ved jer.

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/driftsinformation.aspx

Jeg kan desværre ikke se om der er nogen større fejl  på nettet på yousees webside.. 

hvis det var drift ville det jo ikke virke på en enhed og ikke en anden ?

lindegaard skrev:

hvis det var drift ville det jo ikke virke på en enhed og ikke en anden ?

Jeg ved det selvfølgelig ikke. Når det drejer sig om it og midlertidige- eller periodiske fejl kan man af og til blive noget forbavset. 

Hvis ingen andre har en fornuftig forklaring, så kunne du jo prøve at kontakte kundeservice. ;)  - men meld meget gerne tilbage hvis du finder ud af noget. :D

har kontaktet yousee via deres facebook profil, og blev opfordret til at sende det til support.

det er gjort, så må vi se hvor lang tid det tager.

vender tilbage her med svar.

Har desværre også problemer med "du har ikke adgang til dette indhold". Trods man er logget på. Nogen idéer fra forummet, da Yousee ikke kan/vil hjælpe i support afdelingen
samme problem her.  Smartphone Samsung Galaxy Trend Plus Android version 4.4.2 med yousee play ver. 4.0.7 build 2422. Alle fuldpakke kanaler uden adgang men trailer kanal er ok. 

Min android tablet virker fint med samme version yousee player men TV2 kommer ikke i min live tv liste på begge enheder.

rettelse... Android version skal være 4.2.2

hej

jeg har en iphone 6 og kan ikke se tv på den, når jeg åbner appen og vil se en kanal, får jeg en meddelse beklager der er desværre et problem i øjeblikket, den har virket før.

nogen forslag hvad fejen er ?

hilsen Jan

Er der nogen der kan hjælpe mig har en LG og jeg har set TV indtil i aftes, nu får jeg ovenstpående melding.

Tilføjelse til mit indlæg 17 og 18: Problemet er fejlmeldt til de ansvarlige for Yousee App'en  fredag 12/12 og Mandag 15/12 . Afventer at de ringer mig op. Min windows XP PC viser bare sort skærm . Den har virket i november måned hvorimod en windows 8.1 PC virkede fint igår 15/12.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Vi er klar over at mange af jer oplever denne fejl, på både Android og iOS med hver deres fejlbesked. Fejlen er meldt videre til vores udviklere, som får adresseret og løst problemet hurtigst muligt. 

Vi beklager generne mange gange.

/Kasper 

Mange får den besked . indklusive mig selv..

Skrevet af Kasper  

Citat: fra 16.12.2014

Hej Alle 

Vi er klar over at mange af jer oplever denne fejl, på både Android og iOS med hver deres fejlbesked. Fejlen er meldt videre til vores udviklere, som får adresseret og løst problemet hurtigst muligt. 

Vi beklager generne mange gange.

/Kasper

Jeg fik samme fejl i onsdags. Fredag kl. ca 14 ringede jeg til kundeservice.Ventede 33 min på at komme igennem. Fik at at han ikke kunne hjælpe mig, men at jeg ville blive ringet op indenfor 30 af en der kunne hjælpe. Da jeg ikke havde hørt noget efter 3 timer så ringede jeg igen. Denne gang skulle jeg "kun" vente 25 min. Ham jeg så snakkede med kunne se hvad der var galt, men dem som skulle rette det, var gået hjem for weekenden. Han lovede mig at give sagen videre om mandagen, hvor jeg så ville høre fra dem mandag formiddig. Da jeg her til formiddag, tirsdag, ikke havde hørt fra dem, ringede jeg igen. Nu har de så arbejdet i snart 6 timer uden at finde en løsning. Dette er under al kritik og ikke værdigt for Yousee. Man bliver gang på gang lovet noget, som ikke bliver opfyldt.

Har fuldstændigt det samme prob på mine ipads
Problem i øjeblikket har varet i flere dage..de tage ikke telefonen og når jeg vil opsige ja så er der sørme lukket for betjening 1730
Kære Yousee - få den drømte finger ud og gør noget

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P