Svar

Live tv (fodbold)

Hvordan kan det være at når man ser fodbold på youseeplay , at den er 1,5-2 minutter bagud iht. kabeltvsignalet? Det er på en kablet forbindelse skal det lige siges.

icon

Bedste svar af joern 22 marts 2015, 11:23

Jeg kan ikke gi' dig en teknisk begrundelse, men det gælder alle udsendendelser. Når jeg f. eks. ser TV2 News, så er der en forskel på 1 - 2 min.

DR 1 live på nettet - altså ikke med YouSee Play - er også forsinket i forhold til almindeligt live TV.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg kan ikke gi' dig en teknisk begrundelse, men det gælder alle udsendendelser. Når jeg f. eks. ser TV2 News, så er der en forskel på 1 - 2 min.

DR 1 live på nettet - altså ikke med YouSee Play - er også forsinket i forhold til almindeligt live TV.

Det skyldes maaden som rigtigt mange streaming tjenester er sat op paa i dag. De afhaenger af buffering paa din device og det skaber en latency som i starten tit ikke er saa stor, men kan gaa helt op til et par minuter som du skriver. Dette er meget frusterende ved isaer live sport.

Det er ikke noget du som bruger kan goere noget ved...

Jeg vill give et opraab til Yousee om at kigge paa f.eks svenske Net Insights loesing. Med en integration af deres software kan live streaming blive Live og der er komplet sync mellem mellem flere devices. Der er desuden ogsaa mulighed for at integrere live betting, polls etc.

http://netinsight.net/liveott/

Mvh

Kenneth

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8