Liste med film og serier offline

Findes der ikke en mulighed for at kun få listet alle de film og serier der kan hentes off line. ?

jeg oplever at jeg skal åbne den enkelte film eller serie for at finde ikonet for download.

hilsen Norreskovvej24

6 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Hej Norreskovvej24

Det er ikke noget man kan på nuværende tidspunkt, men jeg vil meget gerne melde dit forslag videre til rette afdeling.

Hej YouSee
Er der mon kommet noget nyt i denne sag?
Det ville være meget tidsbesparende om man kunne frembringe en liste over film som kan downloades.
Ellers skal man jo ind på hver enkelt film og oftest konstatere at man ikke kan downloade den... ;-(
Omdømme 6
Badge +7
Yousee kunne f.eks. lave en ny kategori som hedder Download, og lægge de mulige der.
Omdømme 6
Badge +2
Hvor mange film snakker vi om ?
Tjaaa. Jeg har været inde på de første 40-50 film og har endnu ikke fundet en eneste som kan downloades til offline visning, herunder også børnefilm. Jeg tror jeg stopper tidsspildet her og regner så - desværre - ikke med at der er noget som kan downloades...;-(
Kan YouSee bekræfte dette???

Mvh
Omdømme 6
Badge +6
Der var film i den gamle portefølje der kunne Downloades, men indtil videre skulle der ikke være nogen. Det kan jo være der kommer noget når denne måned er overstået og det nye fillmindhold er på plads.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)