Svar

lenovo telefon

Hvorfor kan jeg ikke se tv på min Lenovo k5 telefon?
Den starter op begynder at hakke og fryser lyden forsætter et stykke tid efter.
Henrik
icon

Bedste svar af ForumBruger18 4 december 2016, 19:21

Hej nu virker yousee play efter den sidste opdatering, mange tak for hjælpen.
FB18

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej ForumBruger18

Velkommen på YouSee Forum! :)

Du har ikke fået svar - jeg prøver her.

Tjek gerne om din WiFi forbindelse er stabil - f.eks. ved at teste din hastighed på din enhed. Der findes flere apps derude til dette.
F.eks. TDC Netperfom app'en.

Du kan også prøve at af- og geninstallere app'en.

Uddyb gerne status på sagen og hvad du har testet, så kan det være at en anden bruger vil byde ind med input også :)

God dag.

Vh.
Kasper
Min WIFI forbindelse er på ca.6300ms ( leveret af yousee ). Med mobil data er jeg på mellem 800 til 3800ms.
Jeg kører med android 5.1.1 jeg har 2 Gb. Ram og jeg ser youtube videoer i alle kvaliteter uden problemer. Hver gang der har været opdateringer system eller yousee har jeg afinstaleret og geninstaleret yousee appen.
FB18
Jeg har helt samme problem....
Har en lenovo tablet og de fryser også i yousee app når jeg vil se tv.
Tablet lever op til system krav.
What to do??
Jeg har spurgt nogle venner om de har samme problem med deres mobil og der er ingen problemer med Htc, Samsung, Huawei eller Sony. Så det må være yousee der ikke kan eller vil arbejde sammen med Lenovo og da en Lenovo telefon er lavet af de samme komponenter som alle andre telefoner og kører det samme android system virker det lidt som de ikke vil!
Så det er ikke altid muligt at se tv på alle dine skærme som der bliver reklameret med.
FB18
Jeg har 2 tablets fra Lenovo og på den ene virker det og den anden fryser så det er lidt underligt...
Hejsa

Jeg har også en Lenovo k5 mobil hvor den heller ikke virker DR app og youtube virker uden problemer, jeg har spurgt yousee og de svare bare jeg skal afinstallere app og installer den igen, og det virker sjovt nok ikke..
Omdømme 5
Badge +4
Hej alle,

Tak, for alle jeres tilbagemeldinger. Det er virkelig godt, at I gør opmærksom på problemstillingen, så vi kan få det undersøgt nærmere.

Jeg er i kontakt med vores ansvarlige, for at få undersøgt problemstillingen lidt nærmere. I den forbindelse vil vi meget gerne høre følgende:

• Hvilken Lenovo-enhed benytter du? (F.eks. Lenovo K5)
  • Hvilken Android-version er installeret på enheden?

Disse oplysninger vil gøre fejlsøgningen betydeligt lettere, så hvis I vil skrive dem her eller i en privatbesked til mig, så sender jeg dem videre.

Beklager de gener fejlen medfører.

Vh
Lenovo K5 Android version 5.1.1
Omdømme 7
Badge +6
Bruger163 skrev:

Har en lenovo tablet og de fryser også i yousee app når jeg vil se tv.
Tablet lever op til system krav.
What to do??

Bruger en Yoga 2, der er absolut ingen problemer, kører på 5.0.1.
Lenovo tab 3 med Android 5.1 Lollipop
Jeg bruger enLenovo k5 android 5.1.1
FB18
FB18
Omdømme 5
Badge +5
ForumBruger18 skrev:

FB18

Hej ForumBruger18]

Tak for tilbagemeldingen :)

Jeg har markeret dit svar som løsning, så andre brugere kan se hvad løsningen var :)

Rigtig god dag.

Vh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)