Lejefilm ikke leveret

Jeg er ved at blive træt af at blive trukket for leje af film, der efterfølgende ikke dukker op. I aften har jeg prøvet at leje Rings 2 gange, og begge gange uden at filmen bliver leveret. Og kom i tanker om at sidst jeg prøvede at leje skete det samme. 2 forskellige film, væk. I dovenskab åd jeg bare tabet. Men denne gang. 4. film i træk hvor opkrævning går glat, men produktet ikke leveres. Jeg kan ikke lide at blive snydt, og for mig ligner det i bedste fald som sjusk at et system har en så stor fejl der 4-5 måneder efter stadigt ikke virker. Det faktum at der kan hæves uden at det først sikres at der kan leveres en film, som dårlig kundeservice. Og 4 gange, hvor det ikke opfanges at det er sket er for dårligt. Er pissesur over at det her sker efter at have været kunde i over 10 år.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilken enhed lejes/ses filmen på.?
Bruger en stationær pc og caster til tv.
Omdømme 7
Badge +6
Starter filmen ikke når betalingen er gennemført.? Er der nogen fejlbesked.?
Den godkender betaling, og bliver bare der. Finder tilbage til filmen selv for at starte den. Men play-knappen har indkøbskurven på og da jeg lige havde tilknyttet nyt kort , går jeg ud fra at tilknytningen har annulleret lejen. Går ind og det samme gentager sig. Har også tjekket under mine lejedes film. Intet. Og det slog mig at det var sket for 6 måneder siden også. 2 forskellige film, væk. Skulle rejse dagen efter og glemte sagen igen til i dag. Hvor jeg bliver mindet om hvorfor jeg ikke har lejet i 6 måneder.
Omdømme 7
Badge +6
Det må være en idé at kontakte teknisk support, så kan de gennemgå det sammen med dig, der burde ikke være problemer med at leje film på den måde, bruger det aldrig selv, da alt er via TV boksen.
Tak for de hurtige svar. En sidste ting; er der online teknisk support eller er det imorgen på tlf?
Jeg er i den forbindelse heller ikke imponeret af den labyrint man skal igennem for at finde support, men det skal vi ikke snakke om nu :D
Omdømme 7
Badge +6
Teknisk support har åben på helligdage og Weekender fra 10:00 - 20:00
Tak for hjælpen og hav en god aften

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$