Svar

Lejefilm Blockbuster i app og tv-boks

Jeg har lige lejet en film hos Blockbuster via browseren på tv.yousee.dk. Der stod “opkræves via din regning”. Filmen kan nu fint afspilles i appen YouSee Tv & Film.

Problemet er: Jeg ønsker at se den på fjernsynet. Derfor tænder jeg YouSee boksen og prøver at finde filmen i menuen. Den er der ikke! Hverken på Min Side (som er helt tom), på YouSee lejefilm siden eller på BlockBuster lejefilm siden (kanal 184). På begge sidstnævnte sider fremkommer muligheden “lej film”, 29 kr. Men jeg betaler altså ikke to gange!!

Kan det virkelig passe, at der ikke er cross platform synkronisering af lejefilm??
Skal man betale ENTEN for leje på mobil/tablet/pc ELLER for leje på fjernsyn/tv-boks?
Mvh. Mads
icon

Bedste svar af Radiomanden 14 april 2019, 15:46

Jeg gætter på at det er DSL der haves, så skal filmen være lejet på Cisco boksen, den vil ikke komme på den hvis lejet på en PC, der er ikke synkronisering mellem PC og Cisco som der er mellem Kabel TV Humax boksen og PC.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg gætter på at det er DSL der haves, så skal filmen være lejet på Cisco boksen, den vil ikke komme på den hvis lejet på en PC, der er ikke synkronisering mellem PC og Cisco som der er mellem Kabel TV Humax boksen og PC.
Tak for hurtigt svar, Radiomanden.
Findes der en løsning? Det lyder ærlig talt lidt fjollet at YouSee ikke kan få det til at synkronisere, hvad abbonenten har købt adgang til og så matche det i boksen. Jeg må sige jeg forventer mere her i 2019. Ville det hjælpe at slukke og tænde igen?
Kan jeg skifte boksen ud?
Eller er jeg låst pga. DSL?
Tak for svar. :-)
Omdømme 7
Badge +7
Det er en gammel platform som You See overtog fra TDC, der visse begrænsninger på den i forhold til Kabel TV, hvor det hele kan "tale" sammen. App's, Web TV og Humax boks. Dog er det kun optagelser på 4000 boksen der går på tværs af platformene, da 2000 boksen bruger HDD til optagelse.
Åh ja, jeg glemmer nok lidt at mit hardware er lidt oppe i årene efterhånden. Man bliver hurtigt forvænt. :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)