Leje film med Samsung BD-H8900n boks..

Jeg har netop anskaffet en Samsung BD-H8900n, da jeg blev træt af den gamle yousee Samsung boks.

Men kan man leje film med min nye boks, som man kunne med den anden gamle boks?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ja det tror jeg godt du kan. Du kan prøve at installere "yousee play" app'en på din Samsung recorder, og så logge ind på din play konto. Så tror jeg godt du kan leje film.

Der er ingen yousee app som kan hentes og installeres, men derimod alt muligt andet skrammel. Det gør faktisk ingen forskel om yousee kortet sidder i boksen eller ej. Det kan simpelthen ikke være rigtig at man ikke kan købe sin egen boks uden at der bliver en masse bøvl. Jeg har læst diverse andre tråde, men de giver desværre heller ikke det store håb.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der findes en til YouSee (Chinema), hvor man kan se film og leje film. Det kræver ingen kort, men jeg har YouBio rettigheder og har ingen problemer med den installerede app på mit Samsung TV.

Det må være et smart tv du har? Jeg har et 6 år gammelt Samsung tv...men via min nye boks er yousee app'en altså heller ikke til rådighed.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

yousille skrev:
Det må være et smart tv du har? Jeg har et 6 år gammelt Samsung tv...men via min nye boks er yousee app'en altså heller ikke til rådighed.

Ja.

Nu skal jeg ikke gøre mig klog, det er svært nok med youee produkter endda, vil også gerne købe en H8900N, men nu læser jeg andet sted at yousee kommer med en ny BOKS i starten af 2016, håber så ikke den bliver skrottet som tankerne om ny boks blev i 2013/2014.

Men man kan vel leje film på sin telefon, og så bruge Chromcast til at vise den på TV.

Nogen der ved lidt mere om den nye boks der vel komme, med hensyn til Gb harddisk og så videre

Er der en tråd her om den nye boks ??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P