Spørgsmål

Leje af film ikke mulig

Jeg er godt og grundigt træt af YouSee app's og hjemmeside. Det kører trægt, og der er stort set altid problemer i større eller mindre grad. Jeg vil gerne leje "Home Alone" under "lejefilm", og jeg når da også at klikke mig helt frem til "lej film", hvorefter jeg får beskeden "der skete en fejl med betalingen". Dette gør sig gældende i både safari, firefox og chrome.
Hvis jeg så i stedet forsøger at leje filmen via min Iphone, fortæller app'en mig, at jeg skal gå ind på tv.yousee.dk og leje filmen - det sted, hvor jeg lige kom fra og ikke kunne leje en dyt.

Et godt råd herfra til Yousee er, at gentænke hele jeres platform og setup. Det er kontraintuitivt og ikke særligt brugervenligt... og ofte fejlbehæftet på amatøragtigt vis.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Kan da lige sige at det virker helt uden problemer at leje film på den måde, det er lige så nemt som fra TV boksen. Lejet via yousee.dk og Chrome på Android.
Jamen, det er da dejligt, det virker for dig, Radiomanden, men det ændrer altså ikke på, at det ikke virkede for mig, og at jeg dermed var nødsaget til at leje filmen på blockbuster.dk, som uden problemer kunne tage imod min lejebestilling.

"Der er sket en fejl under forsøget på betaling. Prøv igen senere"

Har det samme problem som jfonss. Hvad er løsningen på dette problem???
Omdømme 2
Badge +1
Hej Alle

Jeg vil foreslå at du kontakter vores kundeservice på 7070 4040, så vi kan undersøge det nærmere og finde en løsning på det.

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P