Laptop lacker kun med filmpakke ? | YouSee Community

Laptop lacker kun med filmpakke ?

Hej jeg skulle til og se på jeres filmpakke:D men filmene hakker,stopper og lacker, har prøvet og skifte hdmi stik og følger jeres anvisning samt har downloadet verimatrix men alligevel hakker filmen derudaf.:?:? Der er ingen problemer når jeg ser netflix🆒 så måske I kender en løsning der kan hjælpe mig, for det er ikke fedt og se film der lacker,,,, hey:$

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej DogGirl2610

Velkommen på YouSee Forum! 🙂

Jeg kan se at du ikke har fået svar så jeg vil da gerne lige byde ind.

Først og fremmest så kunne det for forummet være rart at høre om du kører trådløst eller med kabel samt hvilken webbrowser du bruger? 🙂

Prøv gerne at teste i forskellige browsere f.eks. Google Chrome og test eventuelt med netværkskabel fra modem til computer - hvis du kører trådløst. Blot for at se om der skal optimeres på dit trådløse netværk.

For at optimere dit trådløse netværk, så kan du med fordel prøve at skifte kanal på modemmet:

Sådan skifter du kanal

Hvis du har en masse kørende i baggrunden på din PC, så kan du også prøve at lukke noget af det ned for at frigøre ressourcer. Det kommer selvfølgelig an på hvor kraftig din maskine er.

Vh.
Tak Kasper det er alt for teknisk for en som mig og skulle teste forskellige browsere,,, Jeg har talt med en af jeres søde teknikere og har forhåbentlig fundet en løsning på problemet snarest.
Men mange tak for svar.
vh 😳

Besvar