Svar

Kan kun se trailerkanal Firefox Mac

Hej

Jeg bruger Mac og har flere maskiner. På min bærbare MacBook Pro 2014 model kan jeg kun se trailerkanalen! På alle de andre fungerer det fint. Og jeg har selvfølgelig logget ind og alt det der.

Hvad kan grunden være?

Venlig Hilsen

Stig

icon

Bedste svar af Kasper 6 oktober 2015, 08:33

Hej 

• 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg byder lige ind med et svar til dig. Hvis du stadig oplever problemer, så prøv at af- og geninstallere Viewright plugin. Hvis det ikke virker, kan du kontakte os via denne side, så vi kan finde en løsning på det problem du oplever.

Se original
  • 3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg byder lige ind med et svar til dig. Hvis du stadig oplever problemer, så prøv at af- og geninstallere Viewright plugin. Hvis det ikke virker, kan du kontakte os via denne side, så vi kan finde en løsning på det problem du oplever.

• Okay, nu kan jeg se TV på min Mac igen!

Men det hakker meget i både lyd og billede.

Har prøvet både med kabel og wireless og der er ikke nogen forskel.

Mon det er på tide at få skiftet min router Netgear CG3000, der må vel være kommet noget nyt der kører bedre nu?

Min hastighed (kablet) er 120/10.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Prøv at ringe til support på 7070 4040 for at høre, om de kan sende dig et andet modem. Det kunne være et Netgear C6250.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)